Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
jessy
Full Member
Full Member

Leeftijd: 21
Auto: VW Golf V 2.0 TDI Sportline 3drs 2005
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 12:31  Onderwerp:   Gevraagd Uw mening over deze velgen, De GT velg! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Moi,

Was deze week bij een kennis zijn garage en daar lagen een setje VW Golf V GT wielen 17" en we hadden ze even gepast zowieso om te kijken hoe ik uitkwam met een 17" velg om de remmen en gelijk even kijken hoe het leek. Half uurtje later stond ik dan op de velgen maar eenmaal naar buiten gereen leek het imo best wel mooi! Was benieuwd wat jullie er over zeggen dus geef je mening! Zowel als winter en zomer. Uiteraad blijven de OZ velgen wel! Eventueel een voorstel van een andere velg mag ook bij voorkeur ook iets in de 17" klasse dit keer kijken wat daar allemaal in te vinden is. 18 mag ook geen 19!

Hier paar plaatjes

Image

Image

Image

Image

Image
Image

Image

Image

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van jessyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Armand
Full Member
Full Member

Auto: Seat Cordoba Vario Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 12:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik vind het mooi.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ArmandBekijk gebruikers profielStuur PM
150PKaatje
Full Member
Full Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Caddy type 3 2.0 TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 12:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooi wiel hoor en staat niet verkeerd onder je auto.

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
jessy
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 12:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ok. Kreeg van sommigen te horen dat 17" net iets te klein zou zijn voor in de zomer. Maar weet het niet ene kant lijkt het wel chique en subtiel tong uit Denk dat 17" voor extra setje wel zou kunnen. Maar goed laat uw meningen maar achter altijd nieuwschierig hoe anderen er over denken.

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van jessyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 12:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Had jij voorheen wel velgen onder je auto dan? Tja

Je begrijpt inderdaad goed, ik ben niet zo weg van zwarte velgen. Dit is mooi Oke

Dit is ook wel mooi, maar ja dat vind ik altijd van Sportec...
Image

VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 12:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Of deze
Image

VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
yal
Lite Member

Leeftijd: 36

Auto: bora highline,skoda octavia combi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 17:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Beetje klein wiel lijkt het zo op de foto, goed voor winterbanden. Lopen de sneeuwkettingen ook niet aan.
Geen ruimte voor plaklood aan de binnezijde v/d voorwielen Knipoog

grtn yal

Stier Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van yalBekijk gebruikers profielStuur PM
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 20:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Geweldige velgen! Als mijn volgende auto een G5/6 wordt komen de Classix (meen dat ze zo heten?) er ook onder. Ik hoef niet meer zo nodig te stuiteren op grote velgen.

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
smi73balk

Leeftijd: 39

Auto: Touareg 3.0 tdi V6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 20:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

één van de mooiste velgen voor een golf V Aanbid

Sipko

Vagcom 10.6 (x64) user

Stier Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van smi73balkBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 21:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vind ze wel mooi.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
patje007
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 21:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

persoonlijk vindt ik de 17ers te klein

OfflinePersoonlijke Gallerij van patje007Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Princeps
Lite Member

Leeftijd: 19

Auto: Vw Golf V variant 1.9TDI (105pk) 2008
belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 21:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Staat mooi hoor! 18" zou misschien iets mooier zijn maar of dat beetje mooier opweegt tegen het comfort verlies, denk ik niet.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van PrincepsBekijk gebruikers profielStuur PM
jessy
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 22:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

El Pino schreef:
Ik hoef niet meer zo nodig te stuiteren op grote velgen.

Stuiteren wil ik ook absoluut niet. Bedoel zit de hele dagen in de auto en wil wel beetje comfort behouden. Naar mijn mening gaat het met mn KW var1 en de 18" wielen goed! Maar das ieder voor zich natuurlijk.

Yal,

De velgen bieden nog wel ruimte voor het lood daar hebben we nog naar gekeken dat moet willen. En anders doen we wel SLAG LOOD!!! Aanbid Zwaai haha grapje hor tong uit

Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 23:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zou deze nemen.

Image

Cooll

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
yal
Lite Member

Leeftijd: 36

Auto: bora highline,skoda octavia combi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 23:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Haha, Knipoog de 17'' zijn ook hele mooie wielen maar vergeken met wat eronder zat Denk

Slaglood Grijns

Grtn yal

Stier Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van yalBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Eenzet AutomotivePaul Versteeg Autos
Diesel ServiceOptiMotor
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Vagtechniek
Van der VeldenJD Engineering
Jos<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Fasttech
VotradeUw advertentie hier? Mail ons!
Celtemp

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics