Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
inkyblue1
Lite Member

Leeftijd: 40

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 jan, 2012 20:55  Onderwerp:   valeo 4p kit in het kanaal gegooit Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

wat een waardeloze zooi zeg die Valeo. Niet doen.
Ik heb het er na 6100 km weer uit gegooid, niet mee te rijden en slipt ook nog is.
Mooi anker voor je boot.

Ik belde toen op met Valeo om te zeggen wat voor plannen ik had, geen probleem zijden ze, zelfde koppeling zit ook in een 170pk.
Niet dus, is nu ook veranderd op de web site.

Kreeft  Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van inkyblue1Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Jos_br
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 jan, 2012 20:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Das duidelijk.....

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 jan, 2012 21:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Daar kunnen we wat mee....

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
PeterMK4
Lite Member

Leeftijd: 22

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 jan, 2012 21:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat het frustrerend is snap, maar om je op een forum aan te melden om je ei kwijt te kunnen is wel extreem Huil

Toch bedankt voor je waarschuwing Zwaai

Gaat overigens om een koppeling als ik het goed begrijp

Weegschaal Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van PeterMK4Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
inkyblue1
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 jan, 2012 21:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

PeterMK4 schreef:
Dat het frustrerend is snap, maar om je op een forum aan te melden om je ei kwijt te kunnen is wel extreem Huil

Toch bedankt voor je waarschuwing Zwaai

Gaat overigens om een koppeling als ik het goed begrijp

ja en ?

Kreeft  Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van inkyblue1Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
PeterMK4
Lite Member

Leeftijd: 22

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 jan, 2012 21:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

maakt ook helemaal niets uit, hoop dat het opgelucht heeft tong uit

om wat voor auto met motor gaat het eigenlijk? misschien krijgt het topic dan nog enige zin...

Weegschaal Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van PeterMK4Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
jessy
Full Member
Full Member

Leeftijd: 21
Auto: VW Golf V 2.0 TDI Sportline 3drs 2005
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 jan, 2012 21:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leg eens je verhaal wat duidelijkere uit. Wat voor auto gaat het om wat heb je er aan gedaan gezien je plannen enz, heb je de koppeling laten monteren ergens of zelf gedaan? Dan hebben wij ook een beetje een idee hoe de situatie is. Wat had je hiervoor voor koppeling dan?

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van jessyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 jan, 2012 21:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Idd, een beetje onderbouwing kan geen kwaad.

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 jan, 2012 22:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jos_br schreef:
Das duidelijk.....

Jos.

Jouw favoriet toch?

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
inkyblue1
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 jan, 2012 00:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

passat 3bg 130pk met chip.
als je met de auto ambulance er achter reed kwam het dashbord er bijna uit.
Nu weer een luk erin, probleem opgelost.
Daarvoor een originele VW set, maar daar trok ik de spiebanen uit de koppelings plaat.
Chip is nu wat terug gezet

jessy
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 jan, 2012 00:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Doe je vaak ritjes met de kar? En dan vooral met autoambulance?

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van jessyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
inkyblue1
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 jan, 2012 09:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nee eigenlijk niet, alleen als ik moet racen

golfiev5
Full Member
Full Member

Leeftijd: 31
Auto: Jetta
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 jan, 2012 13:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

inkyblue1 schreef:
passat 3bg 130pk met chip.
als je met de auto ambulance er achter reed kwam het dashbord er bijna uit.
Nu weer een luk erin, probleem opgelost.
Daarvoor een originele VW set, maar daar trok ik de spiebanen uit de koppelings plaat.

hmmm een Luk. Denk ik hoop dat het nu wel heel blijft Knipoog

Waterman Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van golfiev5Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 jan, 2012 13:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

inkyblue1 schreef:

wellicht was dit bij de valeo ook het probleem

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
jessy
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 jan, 2012 16:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bij hoeveel toeren bijv begon hij te slippen. Was dat vol gas? Hoe zwaar weegt je kar eigenlijk daar ben ik meer benieuwd naar. 3BG met 130pk mag volgens mij maar 1500kg trekken laat het op zijn max 1600 zijn dan houd het wel op. Staat dan een klein licht autootje op of niet. Een auto die namelijk al aan zijn max gewicht zit of er over heen icm met "te dikke of slechte" tja dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je koppeling zegt van bekijk het maar. Over wat voor vermogens praten we eigenlijk over. Standaart koppelingen kunnen vaak best wel wat hebben hoor ik heb met mijn 250pk ook tijden lang met originele koppeling rond gereden ging prima. Kan natuurlijk ook zijn dat de Valeo misschien niet zo goed was want ook goeie dure dingen KUNNEN wel eens minder uit pakken denk daarbij aan een productie fout oid. Tis nooit altijd allemaal perfect. Maak eens een duidelijke omschrijving om wat voor auto het gaat, bouwjaar, model, vermogens, handbak 5 of 6?? Wat is er aan gedaan wat wil je nog doen enz enz. Pas dan kunnen we helpen met een advies oid.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>OptiMotor
JD Engineering
VotradeJos
VagtechniekPaul Versteeg Autos
Eenzet Automotive
Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Diesel ServiceVan der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
Fasttech

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics