Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Gille2
Lite Member

Leeftijd: 42

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 15 jan, 2012 17:06  Onderwerp:   [Audi A3 '98] Speaker vragen. Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi,
Ik heb me pas aangeschafte A3 deftig geinspecteerd,de vorige eigenaar had er een boomcar van gemaakt Duizel .
Hoedenplank verkneukeld(grote speakers erin)versterker gemonteerd(hoe dat is een foto dat ik met schaamte nie zou posten)
De voorste speakers die werken niet,ik vermoed dat dit type A3 er inde voorportieren heeft en de achterschermen,of ben ik mis???
Dus wat heb ik nodig!!!!
Nieuwe hoedenplank;
Ik lees op het Audiforum over dat sommige A3's geleverd zijn met een Bose systeem,dat intresseert me ook wel als dit zo plug and play is??,
Schema van eletrische installatie voor de speakerkabels,radio kabels etceteraaaa???

Grtz

Gille

Leeuw  Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van Gille2Bekijk gebruikers profielStuur PM
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 15 jan, 2012 17:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Modbreak: Topic titel aangepast.

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Gille2
Lite Member

Leeftijd: 42

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 15 jan, 2012 17:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ThijsvdVl schreef:
Modbreak: Topic titel aangepast.

Thanks Thijs,lang geleden nog hier gepost,was het nie meer gewoon Knipoog

Leeuw  Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van Gille2Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

FasttechVan der Velden
CeltempDiesel Service
Jos<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Paul Versteeg Autos
OptiMotor<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
JD EngineeringUw advertentie hier? Mail ons!
VotradeVagtechniek
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics