kbonthond schreef:
Hmm in dat topic van vw4ever kom ik ook nog een oude reactie van mij tegen, helaas geen terugmelding gezien of het daarmee gewerkt heeft...
Maar even ter verduidelijking: voor de Golf IV bestaan twee verschillende types:
- alles van voor mj. 2002 heeft de starters in de wielkasten. Beide koplampen hebben dan een aansluiting voor de starter. Op de linker koplamp zit een donkergrijs kastje dat de hoogteregeling verzorgt. (type van vw4ever)
- alles van mj 2002 en later heeft achterop de koplampen een gecombineerde starter/hoogteregelaar. Er zitten dus geen starters in de wielkasten. Het stekkerblok van de linker koplamp, die eerst gebruikt werd voor de starter, wordt nu gebruikt voor de hoogteregeling. Op de rechter koplamp is deze stekker niet meer aanwezig.
Als ik jou zo hoor, heb je een set van het nieuwe type met een losse starter van het oude type. Het kan natuurlijk ook zijn dat er gehobbyd is aan de bedrading intern, maar daar kan ik zonder foto niets van zeggen.
Je hebt gelijk, vandaag evens langs vagtechniek geweest en met Lucas geconcludeerd dat ik inderdaad de nieuwe types heb.
Eentje van 2002 en een van 2009
Dus heb ik een linker starter over.
Zowieso liggen de koplampen bij Vagtechniek voor modificatie in de koplampen + adapters. Tevens zal Lucas nieuwe bevestigingspunten erop zetten.
En dan hoop ik het Zondag te kunnen inbouwen.