Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
matt8
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: VW Golf 4 Highline, chipped by SKN
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 17 jan, 2012 22:43  Onderwerp:   [VW Golf IV AHF] Vast vliegwiel Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gutentag,

Zit even met een vraagje. Heb een gechipte golf 4 AHF van 1999 en wil hier graag een vast vliegwiel in hebben omdat mijn vliegwiel voor ernstige trillingen zorgt. Nu zou ik graag een onderdeelnummer en alles hebben zodat ik precies weet wat ik kan bestellen bij de automaterialenzaak. Neem aan dat iemand me wel verder kan helpen?

Heb ondertussen het volgende gevonden: Vliegwiel van een 1Z met Sachs koppelingsset: 3000332001. Is deze koppeling voldoende voor een gechipte 110 pk? of heb je nog iets van een versterkte versie?

mvg, matt

Weegschaal Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van matt8Bekijk gebruikers profielStuur PM
Didden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: Audi A4 Avant
belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 jan, 2012 01:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

van een 1z of zoiets dacht ik. mss dat anderen meer weten?

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
Boertie
Full Member
Full Member

Leeftijd: 32
Auto: VW Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 jan, 2012 01:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb bij Jos een versterkte set gehaald. Was in 1x klaar incl bouten, drukgroep en druklager. Omdat daarna de koppeling geen probleem meer was gelijk maar een stukkie verder getuned Grijns
Hoed wel rekening met ander bouten voor je vliegwiel. De standaard bouten zijn te lang.

Boogschutter Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van BoertieBekijk gebruikers profielStuur PM
matt8
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 jan, 2012 01:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wil op den duur ook andere verstuivers en chip op maat dus versterkte drukgroep lijkt me beter?
Wil het graag zelf bestellen vanwege korting via het werk. vandaar dat ik graag nummers wil weten. Engel

Weegschaal Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van matt8Bekijk gebruikers profielStuur PM
matt8
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 jan, 2012 18:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Niemand die het zo snel even weet? Wil het morgen graag bestellen daarom. Of kan ik gewoon de complete set van een 1.9 Tdi 1z bestellen? Vind het niet zo fijn als ik straks wat meer pk's wil en hij begint te slippen. tong uit liever de versterkte versie dus denk ik.

Didden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 jan, 2012 20:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vliegwiel van een g60 of een 1z paste meende ik.
bel morgen even naar vvt en die kan je wel zeggen welke je nodig hebt.

greetz

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
RF1980
Lite Member

Leeftijd: 32
Auto: Seat Leon FR
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 jan, 2012 20:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Quote:
Of kan ik gewoon de complete set van een 1.9 Tdi 1z bestellen

Ja dit kan,is in verhouding ook het goedkoopste.
Als je een goede prijs wil voor een complete set moet je me ff een pm sturen.

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van RF1980Bekijk gebruikers profielStuur PM
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 jan, 2012 23:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Modbreak: Titel aangepast en topic verplaatst naar "Tips en Adviezen".

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
matt8
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 jan, 2012 23:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oeps sorry, verkeerde forum gedeelte dus. bedankt voor het verplaatsen! Dom

Ok bedankt allemaal, we worden dus steeds wijzer. De complete set van een 1Z TDI past dus, en dit mag rustig valeo zijn? en hoeveel vermogen kan ik hier op loslaten? zit nu rond de 135pk.

R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 19 jan, 2012 00:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://www.vagtechniek.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=72_97_76&products_id=818

Volgens mij moet deze gewoon passen?

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
matt8
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 19 jan, 2012 00:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja dat weet ik, wil graag het onderdeelnummer weten van de set, en dit staat er niet bij. Ik wil hem zelf bestellen via het werk. goedkoper he. Cool en dit is dan toch hetzelfde als een set van een 1z?

R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 19 jan, 2012 20:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kun je hier iets mee?

http://www.mjmautohaus.com/catalog/index.php?cPath=2_6_17_43_161_5195

Vergeet niet dat er statiegeld op die vliegwielen zit.

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
matt8
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 19 jan, 2012 23:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fijne site jammer dat verzenden zo duur is. Heb ondertussen een goede koppeling set gevonden. Heb gekozen voor de normale sachs koppeling, dus geen versterkte dit moet makkelijk kunnen. nummer is: 3000332001deze is dus van een golf 3 1.9tdi 1z en g60 enz. Vliegwiel met nummer: 028105269B morgen bij dealer bestellen aangezien deze niet te leveren is bij automaterialen zaken. lijkt het me allemaal geregeld. komende week dan maar een keer monteren Cool

matt8
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 19 jan, 2012 23:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Belachelijk, deze set:
VR6 Clutch with Eurospec Flywheel in 228mm for 5-SPD, 14 lbs.
lichter vliegwiel en al en kost maar 270 euro!!! Boos. misschien toch beter hier kunnen bestellen, verzenden is alleen duur en duurt lang.

VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 19 jan, 2012 23:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oke Laat even weten of het past, Just in case iemand dit topic in de toekomst nog eens nodig heeft als hij de zelfde actie wil ondernemen!

VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
JosOptiMotor
CeltempVan der Velden
Uw advertentie hier? Mail ons!
JD EngineeringVagtechniek
FasttechVotrade
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Eenzet Automotive
Diesel Service

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics