Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 20:32  Onderwerp:   motorcode achterhalen dmv kenteken? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo is het mogelijk de motorcode te achterhalen van een auto dmv het kenteken?

bij mijn seat staat het er bij de handelsbenaming (rdw) bij.

de vw die ik op het oog heb helaas niet. iemand die een tip heeft?

gaat om een touran van sept 2006 140 pk

ook kan ik bij de rdw niet achterhalen of er een roetfilter opzit. bij retrofit wordt dit gemeld. standaard roetfilter wordt bij de rdw niet aangegeven?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Anne
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 20:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

zoals ik tot nog toe kan vinden moet het een BKD zijn.
maar er bestaat een hele kleine kans dat het een cfhc (nog nooit van gehoord) is?

iemand die dit weet?

en heeft een bkd altijd een roetfilter?

hebben alle BKD's meer kans op haarscheurtjes in de kop? of is dit tot een bepaald jaar ?

(voorlopig) laatste vraag:
bosch computer of siemens computer? welke zit erin?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 20:58  Onderwerp:   Re: motorcode achterhalen dmv kenteken? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Anne schreef:
ook kan ik bij de rdw niet achterhalen of er een roetfilter opzit. bij retrofit wordt dit gemeld. standaard roetfilter wordt bij de rdw niet aangegeven?

https://ovi.rdw.nl

52-RH-ZJ = BKD met retrofit roetkat
48-GJX-9 = Touran met affabriek roetfilter

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Anne
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 21:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dus een R bij milieuclassificatie is af fabriek. check! dank je ;)

zo kom ik er dus achter dat de milieuclassificatie bij het opgegeven kenteken niet geclassificeerd is. schiet ik dus nog niks mee op...

Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 21:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welke uitstootwaarde (1 regel lager) staat er aangegeven ?

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Anne
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 21:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

0.023 gram per kilometer

duurde wat langer, ben gewoon aant werk helaas Knipoog

Laatst aangepast door Anne op za 21 jan, 2012 21:50, in totaal 2 keer bewerkt
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 21:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

lijkt me geen roetfilter en geen roetkat te hebben Knipoog

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Anne
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 21:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

das een pluspunt. nu nog te weten komen of er een siemens of bosch computer inhangt

nicotdi
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Golf Variant + Audi A3
blank.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 22:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Moet je het kenteken even bij ikwilonderdelen.nu intikken,krijg je wel de motorcode!

Edit: om precies te zijn, hier: http://start.ikwilonderdelen.nl/catalog/kentekenbouwjaar.aspx

Vissen  Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van nicotdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 22:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

En als je geen inlognaam en passwoord hebt ?

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

nicotdi
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Golf Variant + Audi A3
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 01:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bijzonder; ik krijg gewoon een invoerveldje voor kenteken.
Probeer het anders eens via http://www.mijngrossier.nl/
Kan je aan de linkerzijde dezelfde zoekopdracht uitvoeren

Vissen  Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van nicotdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Anne
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 01:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

als alle gegevens kloppen is het dus een 16V BKD met Bosch elementen.

allemaal voordelen ;-)

zullen eens kijken of het iets word komende week.

Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 09:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://www.autoweek.nl/kentekencheck.php

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 10:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vanwaar een touran? uitbreiding op komst ? Smile

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 12:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

www.partsbase.nl daar zit je bijna altijd goed wat hij aangeeft

een touran 140pk tdi is altijd een bosch
pompverstuiver motoren zijn volgens mij altijd motorcode`s met 3 letters, 4 letters is commonrail wanneer dit diesel is

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Paul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>JD Engineering
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Jos
OptiMotorDiesel Service
Eenzet Automotive
Votrade
Uw advertentie hier? Mail ons!Celtemp
FasttechVagtechniek
Van der Velden

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics