Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
smi73balk

Leeftijd: 39

Auto: Touareg 3.0 tdi V6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 15:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een BKS commonrail Fedde Knipoog

Sipko

Vagcom 10.6 (x64) user

Stier Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van smi73balkBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 21:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Vanwaar een touran? uitbreiding op komst ? Smile

heb er al 2 en die worden alleen maar groter... en laten we wel wezen, qua binnenruimte is een toledo nu ook niet echt een wonder om over de brievenbus opening waardoor je alles in de kofferruimte te proppen maar niet te spreken tong uit

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 22:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kan in de kofferbak meer kwijt als in die van de A4 als ik daar de zijl neer had.
Wel wat minder makkelijk.
Maar rijd stuk beter.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD Engineering<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Van der VeldenEenzet Automotive
Vagtechniek
CeltempFasttech
Uw advertentie hier? Mail ons!Jos
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Votrade
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Paul Versteeg AutosOptiMotor
Diesel Service

© TDI Club Nederland 2008