Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Basil
Lite Member

Auto: VW Golf 4 Variant 4m
belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 16:12  Onderwerp:   VW Passat B6 variant Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Morgen ga ik kijken naar een 2dehands Passat B6 variant 2.0TDI van 11/2007
ongeveer 80K km, highline uitvoering

is dit nog een pompverstuiver of reeds een commonrail? Voordelen/nadelen?

Zijn er dingen om op te letten bij dit model?

Bedankt alvast!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van BasilBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 16:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat is een pd.
Hier zou je naar kunnen kijken.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Basil
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 17:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
Dat is een pd.
Hier zou je naar kunnen kijken.

daar had ik al eens gelezen, en dat schrikt af Huil

natuurlijk zijn dat de negatieve ervaringen, over positieve wordt minder geschreven

van onze 130pk TDI Golf4 zijn we zeeeer tevreden, daarom dat er passat zou bijkomen enkel weet ik heel weinig over die 2.0Tdi's, ik dacht dat het allemaal al commnrails waren, daarstraks las ik dan dat de eerste ook pompverstuivers zijn ...

Laatst aangepast door Basil op zo 22 jan, 2012 22:40, in totaal 1 keer bewerkt
 Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van BasilBekijk gebruikers profielStuur PM
Speedy
Lite Member

Leeftijd: 41
Auto: VW Passat 2.0 TDI Highline Business
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 18:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Diesels uit 2008 moet je ook nog opletten, deze zijn ook nog geleverd met PD motoren.

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeedyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Basil
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 19:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speedy schreef:
Diesels uit 2008 moet je ook nog opletten, deze zijn ook nog geleverd met PD motoren.

dus die PD motoren zijn geen goede?

Diesel Powerrrrr
Full Member
Full Member

Leeftijd: 36
Auto: Volkswagen Passat Variant Comfortline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 21:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

13pk is ook niet veel...

Waar je zelf achter komt, vergeet je niet

Weegschaal Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van Diesel PowerrrrrBekijk gebruikers profielStuur PM
Basil
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 22:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Diesel Powerrrrr schreef:
13pk is ook niet veel...

117 stuks erbij bijgeteld

Speedy
Lite Member

Leeftijd: 41
Auto: VW Passat 2.0 TDI Highline Business
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 23:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Basil schreef:
dus die PD motoren zijn geen goede?

Ik denk dat je het moet treffen en dat is met alles zo.
Maar ik laat vw straks voor wat het is en kijk even bij een ander duits merk.(zelfde als Speek)

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeedyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Basil
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 21:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het is geen Passat B6 geworden, door de negatieve verhalen wou ik er niet aan beginnen.

Heb een A6 avant 2.7TDI gekocht van 2008.

groeten en bedankt!

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Paul Versteeg Autos
OptiMotor<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
JD EngineeringEenzet Automotive
Vagtechniek
Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Van der VeldenDiesel Service
JosVotrade
Fasttech

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics