Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 23 jan, 2012 18:38  Onderwerp:   Eindelijk weer een TDI Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Omdat het bloed kruipt waar het eigenlijk niet gaan kan...
Omdat ik deze winter toch moet kunnen rijden...
En omdat de leasebak van mijn neefje eruit gaat en hij zijn aanschaf pas eind februari nodig heeft...

Image Image
Image Image
Image Image

Een Ibiza 10-2002 met 250k op de teller, met het blok wat ik graag wilde, een ASZ.
Onderhoudsboekje keurig ingevuld en afgestempeld.
Bedoeld om nog een jaar of twee redelijk probleemloos mee te kunnen rijden bij 50-60k per jaar.
Bedoeld om 1 op 18-19 mee te kunnen doen, misschien wel zuiniger...
De aankoopkeuring in Nuenen was positief, dat was de reden waarom ik dit wel aandurfde.
Waarom Nuenen en geen Dieverbrug? Heel simpel, deze auto komt van onder de grote rivieren, als het erboven geweest was ging ik naar Jos.
Eigenlijk zocht ik iets met 200k op de teller, maar dat wordt behoorlijk schaars.

Het is de Signo edit: Sport uitvoering dus de uitrusting is redelijk uitgebreid: o.a. 6-bak, clima, cc, ab met central lock.
De specifieke uitrusting met sportstoelen, olietemperatuurmeter en gele randen om de teller (lelijk!) is me onbekend. Wie weet daar iets over?
Ik ga er in rijden t/m eind februari en heb dan de gelegenheid wat basis dingen te laten doen:
- 15k beurt.
- de EGR gaat dicht.
- airco controleren.
- remmen grondig schoonmaken.
- en verder datgene wat Martin me nog in de maag splitst.

Laatst aangepast door Speek op wo 01 feb, 2012 10:24, in totaal 2 keer bewerkt
   OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 23 jan, 2012 18:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ha die Gerrit, weer 'terug' naar een tdi. Auto ziet er op de foto goed uit met fijne stoelen.

Veel rijplezier!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Race Eend
Lite Member

Leeftijd: 27
Auto: Ibiza 6L 1.9 TDI ASZ
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 23 jan, 2012 19:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Keurige wagen Gerrit.

KM-stand is voor deze motoren geen probleem, daar kun je nog jaren mee doen (deeltjes als airco pomp/koppeling etc zullen echter wel een keer komen). Maar datzelfde risico heb je ook met 50.000km minder op de klok.

Vissen Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van Race EendBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 23 jan, 2012 22:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit, het is een sport uitvoering tong uit

Gekleurde tellerranden kun je verwijderen of vervangen door zwarten.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Speek

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 23 jan, 2012 22:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
Gerrit, het is een sport uitvoering.

Dus een Signo Sport?
Of een Sport?

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: ma 23 jan, 2012 22:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit, moet ik je een keer helpen met uitlezen/loggen ? Cool

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 23 jan, 2012 23:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tuxik schreef:
Gerrit, moet ik je een keer helpen met uitlezen/loggen ? Cool

Yes!

Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 23 jan, 2012 23:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
Dus een Signo Sport?
Of een Sport?

Sport.

Kun je zien aan Wielen(15 inch signo/16 inch sport), dashboard (olie en volt meter en donker dashboard =sport/ licht grijsachtig is signo), deurpanelen, stoelen, volgens mij is de signo ook alleen geleverd met clima, en de sport met airco of clima.

Signo
Image

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Speek

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 08:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De auto heeft inderdaad een temperatuurmeter voor de olie en een voltmeter. En clima.
Of er 15 of 16 inch op ligt moet ik donderdag even bekijken.
Ach, boeit ook niet zo vreselijk. Het gaat er om dat ie nog 100k mee kan (als ie tenminste niet wordt afgetrapt en het onderhoud niet overslaat).

ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 09:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie kar Gerrit!
Heb je Pa al meegenomen voor een ritje? Knipoog

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 18:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

16 inch Knipoog

Speek

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 19:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goed om te weten dat die gele ringen om te tellers eraf kunnen (=sjonnie).
Alleen eraf halen is al ok of moeten er dan zwarte op?

Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 19:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zonde van die mooie oem ringen hoor zwijg

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Speek

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 19:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Zonde van die mooie oem ringen hoor zwijg

Dat mag jij ze bewaren...

Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 22:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
Goed om te weten dat die gele ringen om te tellers eraf kunnen (=sjonnie).
Alleen eraf halen is al ok of moeten er dan zwarte op?

Alleen er af kan ook.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Celtemp
Diesel ServiceOptiMotor
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Fasttech
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>JD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
VagtechniekVotrade
Eenzet AutomotivePaul Versteeg Autos
Jos

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics