Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
ibizaking
Full Member
Full Member

Leeftijd: 42
Auto: Seat IbizaFr
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 jan, 2012 23:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

In deuk

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: Golf IV 85kw AUT.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 15:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

En als dat niet werkt zijn er altijd nog ty-wraps en ducktape Smile

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
eddyfr
Lite Member

Leeftijd: 27
Auto: seat ibiza fr
belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 16:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boy_c_1990 schreef:
ducktape Smile

ge verschiet soms wa ge daar allemaal mee kunt doen Knipoog

Weegschaal Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van eddyfrBekijk gebruikers profielStuur PM
eg
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 14:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hneel schreef:
Afspraak voor katvervanger is inmiddels gemaakt.

Maar nu zit ik, naar aanleiding van een ander topic, eens te kijken op winparts.nl wat een katalysator daar kost, en dan zie ik dat een gewone 'slechts' een paar honderd euro kost, maar een combi katalysator/roetfilter tegen de 1000 euro. Zou mijn dealer me misschien een roetfilter hebben willen aansmeren? En ben je dan niet verplicht om die om de paar jaar te vervangen?
Voor alle duidelijkheid: er zit bij mij geen roetfilter in, en als het aan mij ligt komt die er ook niet in.

Katalysator kost bij de dealer serieus geld.

Vroegen het een keer voor een Opel Vectra kostte destijds ook gewoon doodleuk 950 keiharde guldens...

Oh ja, later ook bij een Merc en dat was ook iets van 900 euro ofzo.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van egBekijk gebruikers profielStuur PM
Luke-san
Lite Member

Auto: 2008 Jetta
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 15:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

eddyfr schreef:
ge verschiet soms wa ge daar allemaal mee kunt doen Knipoog

Diegene die kinderen hebben weten alles over ductape en ty-wraps. Indien niet dan was het een mooie hint. Velcro is ook een mooie In deuk

OfflinePersoonlijke Gallerij van Luke-sanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 15:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Schaam

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
150PKaatje
Full Member
Full Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Caddy type 3 2.0 TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 16:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Luke-san schreef:
Diegene die kinderen hebben weten alles over ductape en ty-wraps. Indien niet dan was het een mooie hint. Velcro is ook een mooie In deuk

Je had ook gewoon Durex kunnen kopen is ducktape en ty-wraps ineen......................................................................

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Luke-san
Lite Member

Auto: 2008 Jetta
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 16:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

150PKaatje schreef:
Je had ook gewoon Durex kunnen kopen is ducktape en ty-wraps ineen......................................................................

Dat had je me een paar jaar geleden ook kunnen vertellen!

OfflinePersoonlijke Gallerij van Luke-sanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
150PKaatje
Full Member
Full Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Caddy type 3 2.0 TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 17:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Luke-san schreef:
Dat had je me een paar jaar geleden ook kunnen vertellen!

Grijns Als ik het wist had ik dat gedaan, heb vorige week pas voor het eerst seksuele voorlichting gehad....................................... Grijns

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Paul Versteeg AutosFasttech
OptiMotorVan der Velden
Jos
Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Eenzet AutomotiveDiesel Service
VagtechniekCeltemp
JD Engineering<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Votrade
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics