Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
maasje
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 01:56  Onderwerp:   Nozzles monteren Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben vandaag langs de diesel service geweest, daar heb ik me verstuivers laten controleren en zeide dat er 1 zeer slecht was en de andere 3 hebben een druk van 165 bar(moet 190 bar zijn). Ik vroeg wat het ging kosten om deze verstuivers te laten maken en kreeg een prijs te horen van 520 euro. Ik vroeg of het zelf te doen was om nieuwe nozzles erin te zetten. De beste meneer zei dat ze afgesteld moesten worden, door middel van ongeveer 2 á 3 cm lange pennetjes 2 mm dik. De verstuivers zijn van een AFN TDI. Hebben ze me daar wat geprobeerd wijs te maken of moeten nieuwe nozzles echt afgesteld worden? Zo niet, dan doe ik er beter aan om Powerplus 764 te bestellen en deze zelf te monteren. Bedankt alvast.

OfflinePersoonlijke Gallerij van maasjeBekijk gebruikers profielStuur PM
Didden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: Audi A4 Avant
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 02:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nieuwe nozzels moeten afgesteld worden ivm het sproeibeeld.

greetz

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
PeterMK4
Lite Member

Leeftijd: 22

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 12:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb in 2009 bij mijn AGR de nozzles laten vervangen voor 110pk nozzles, dit kostte lang geen €520...

Heb het laten doen bij VVT.

Weegschaal Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van PeterMK4Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 jan, 2012 22:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat waren geen pp764 .
Dat is appels met bananen vergelijken Smile

Maar pp764 is leuk. Moet het weinig kosten bel dan langs de sponsoren of ze nog een setje verstuivers hebben liggen.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
PeterMK4
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 09:04  Onderwerp:   Re: Nozzles monteren Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

maasje schreef:
Ik vroeg wat het ging kosten om deze verstuivers te laten maken en kreeg een prijs te horen van 520 euro. De verstuivers zijn van een AFN TDI. Hebben ze me daar wat geprobeerd wijs te maken of moeten nieuwe nozzles echt afgesteld worden? Zo niet, dan doe ik er beter aan om Powerplus 764 te bestellen en deze zelf te monteren. Bedankt alvast.

Erik, je apples en je peren Knipoog

AFN is toch 110 pk?

Weegschaal Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van PeterMK4Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 12:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja en ASV/AHF ook Mrgreen

Onderling hebben ze volgens mij een andere druk.

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
jordy_ibi
Lite Member

Leeftijd: 19
Auto: Seat Ibiza 6K2
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 26 jan, 2012 10:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hmm als ik het goed begrijp dan kun je niet zo ff een setje 520 bestellen en monteren?

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van jordy_ibiBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
PeterMK4
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 26 jan, 2012 19:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zou ik zeker niet doen, het kan wel (zijn zelfs how to`s voor te vinden volgens mij)

jordy_ibi
Lite Member

Leeftijd: 19
Auto: Seat Ibiza 6K2
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 26 jan, 2012 19:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

je kan ze vooraf laten afstellen toch?

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van jordy_ibiBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Van der VeldenVotrade
Diesel ServiceFasttech
Vagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Eenzet Automotive
Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Paul Versteeg AutosCeltemp
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>OptiMotor
Jos
JD Engineering

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics