Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
teije
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Seat Cordoba
barbados.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 13:56  Onderwerp:   Ervaring(en) gevraagd mbt winparts.nl Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo Heren (en Dames?),

Is deze onderdelen leverancier een beetje fatsoenlijk (bijv.mbt levering /prijs /aftersales /oid)
en leveren ze originele onderdelen of (alleen) immitatie delen?

Ik wil nml mijn toplagers ( voor) vervangen, nu kan ik naar de (vw/audi/seat) stealer in de buurt gaan, maar ben ik bang dat ze een DIKKE winstmarge gaan rekenen. Pissig

Als je ervaring met winparts hebt hoor ik het graag.

met vriendelijke groet,
Teije
Zwaai

Vissen Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van teijeBekijk gebruikers profielStuur PM
golfiev5
Full Member
Full Member

Leeftijd: 31
Auto: Jetta
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 15:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb wel een sbesteld bij hun. Ze leveren volgens mij geen onderdelen met logo van bijv. VW/Seat. maar wel gewoon orginele merken als bosch, sachs, luk enz.. Ik was er best tevreden over. Wat je ook kan doen is je onderdelen in duitsland bestellen.

Waterman Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van golfiev5Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
sschouten
Lite Member

Leeftijd: 25

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 16:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heb daar me start motor besteld hele auto uit elkaar gehad bleek het de verkeerde te zijn,

zelf een andere gehaald bij de lokale auto boer op de hoek,
en hun een mail gestuurd met hoe en wat mocht hem gewoon terug sturen en kreeg 3 dagen later gewoon netjes me geld terug gestort.

prima winkel lijkt mij.

Steenbok Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van sschoutenBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 17:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Geen verkeerd bedrijf.
Maar de meeste onderdelen zijn immitatie, wil niet zeggen dat het slecht is.
Heb vorig jaar een complete uitlaat van voor tot achter bij hen besteld, voor de cabrio.(immitatie, maar who's care's, auto vd vrouw, die hoort het geluidverschil toch niet)
Goede communicatie, snelle levering, netjes op de hoogte gehouden via email over bestelstatus enz.

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
bassochist
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: toyota aygo, met 700 watt speake lillike natnek
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 17:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

prima bedrijf, en ze leveren imitatie & originele delen, die keuze kun je zelf maken als je besteld, imitatie is goedkoper, heb daar vorig jaar een remklauw besteld, netjes de volgende dag in huis en gewoon een origineel vag onderdeel.

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Gbn
Full Member
Full Member

Auto: Seat Leon
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 18:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

een paar keer spul vandaan gehaald, meeste is imitatie, maar dat mag ook met die prijzen (in de regel goedkoper dan dan de dealert).
en snel geleverd.
Bij problemen per mail snel contact en dingen goed geregeld.

Gerard

Haynes: Refitting is the reverse sequence to removal.
Translation: But you swear in different places.

OfflinePersoonlijke Gallerij van GbnBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
teije
Full Member
Full Member

barbados.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 18:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt allemaal voor jullie input.Aanbid
Ik ga maar es een acountje aanmaken.
Binnenkort heb ik nml nieuwe toplagers nodig (seat 6k2),
het merk is dan Bilstein(zie onderstaande afb) .
Is dat een immitatie? Image

Vissen Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van teijeBekijk gebruikers profielStuur PM
Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 17
Auto: Jetta 2.0TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 20:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik denk niet dat Bilstien goedkope spullen verkoopt? Bilstein is actief met circuit onderstellen geloof ik, dus ik denk dat het wel goed zit met de kwaliteit ervan.

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
jensw
Lite Member

Leeftijd: 25

Auto: Golf IV Variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 20:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Febi is heel wat anders dan de bilstein die jij van de dempers kent.

Kreeft Geslacht:Man Tijger VerborgenPersoonlijke Gallerij van jenswBekijk gebruikers profielStuur PM
teije
Full Member
Full Member

barbados.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 21:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ok.....danku ik was ook verward. vandaar de toegevoegde afbeelding Knipoog

Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 23:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Had een setje voorremmen (schijven + blokken) voor een vriend van mij besteld..
Hij is er nog steeds blij mee Mrgreen

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Atilla
Lite Member

Auto: seat toledo
ussr.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2012 23:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik weet dat er midden in Turkije een fabriek staat die een zooi onderdelen voor febi produceert, ik heb een rondleiding gehad in die fabriek
het zag er allemaal super netjes en schoon uit (de vloeren kon je gewoon likken, heb ik niet gedaan trouwens)
op dat moment waren ook wat koreanen aan het rondlopen...

ff op internet gezocht
http://www.aydturkey.com/

website is wel wat brak

OfflinePersoonlijke Gallerij van AtillaBekijk gebruikers profielStuur PM
tonni
Lite Member

Leeftijd: 39

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 26 jan, 2012 16:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Standaard kortingscode bij alle bestellingen (komt van VW forum i.v.m. sponsoring): 1947dasauto.

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van tonniBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
teije
Full Member
Full Member

barbados.gif
BerichtGeplaatst: do 26 jan, 2012 18:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat scheelt 13 cent (ivm net niet meer porto vrije levering icm korting)

-------------------------------met korting
Veerpootvoering
= € 90,73
Verleende korting (actiecode):
€ 9,07
Verzend- en handelingkosten (binnen NL):
€ 8,95
Totaal inclusief BTW:
€ 90,60

-------------------------------------zonder korting
Veerpootvoering

aantal: = € 90,73
Verzend- en handelingkosten (binnen NL):
€ 0,00
Totaal inclusief BTW:
€ 90,73

Ondertussen ben ik erachter dat ze de achterste voeringen niet in hun assortiment hebben.Het liefst bestel ik "alles" in een keer,

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Paul Versteeg AutosDiesel Service
JosCeltemp
FasttechUw advertentie hier? Mail ons!
Van der VeldenJD Engineering
VotradeVagtechniek
OptiMotor
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a><a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics