Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
150PKaatje
Full Member
Full Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Caddy type 3 2.0 TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 31 jan, 2012 21:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Pas op met de paneeltjes kopen op Ebay.
Mijn eigen paneel was kapot en heb er twee op Ebay gekocht en die waren ook niet goed.
Uiteindelijk maar een nieuwe gekocht…………………………………………
Er zullen er wel zijn die goed zijn maar ik had pech.

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 00:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

wat kost het paneeltje nieuw? En is het ook met standkachelknopje, zonder stoelverwarmingsknopjes te krijgen??

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
150PKaatje
Full Member
Full Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Caddy type 3 2.0 TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 08:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Anne schreef:
wat kost het paneeltje nieuw? En is het ook met standkachelknopje, zonder stoelverwarmingsknopjes te krijgen??

Dat zou je eens na moeten vragen of die ook te krijgen zonder stoelverwarming.
Ik denk het niet zelf.
Ik heb er veel voor betaald maar weet de prijs niet zeker, volgens mij ergens tussen de 400 en 500 euro.

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Anne
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 09:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

alleen dat losse paneeltje?!? oeps....

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 10:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gewoon met de verkoper afspreken dat je eerst test en daarna een beoordeling afgeeft ivm slechte ervaringen.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 10:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

is er voor een touran niet een ombouw set te krijgen naar standkachel?
dit heb ik bij mijn vaders auto gedaan, werkt perfect

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 10:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

fedde schreef:
is er voor een touran niet een ombouw set te krijgen naar standkachel?
dit heb ik bij mijn vaders auto gedaan, werkt perfect

Kan Anne idd ook nog doen ja, niet OEM maar werkt net zo goed.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Anne
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 22:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vertel fedde... waar wie en hoe?

als er maar een AB bijzit... mijn buurman wordt helemaal gek als zijn beide buren van achter het slaapkamer raam de standkachel in hun vw aanzetten en hij zijn mercedes staat te krabben HAHAHAHA

ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 22:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Anne schreef:
vertel fedde... waar wie en hoe?

als er maar een AB bijzit... mijn buurman wordt helemaal gek als zijn beide buren van achter het slaapkamer raam de standkachel in hun vw aanzetten en hij zijn mercedes staat te krabben HAHAHAHA

Jeuk aan zijn ster?

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2012 23:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
Jeuk aan zijn ster?

In deuk

Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: Golf IV 85kw AUT.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 00:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat kan je toch ook gewoon in de slaapkamer doen Grijns

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
Anne
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 00:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja Mrgreen

August
Lite Member

Auto: Volkswagen Touran
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 21:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ha Anne, mooie Touran. Ik heb nog een extra setje liggen Standkachel en bedienpaneel. Heb het zelf ook in mijn Touran gezet. Echt een fijne optie. Laat maar iets weten als je interesse hebt. Prijs is bespreekbaar. Hulp bij inbouwen ook.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AugustBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a><a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Eenzet Automotive
Vagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
OptiMotorCeltemp
JosVotrade
Van der VeldenJD Engineering
Paul Versteeg AutosDiesel Service
Fasttech

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics