Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
daantje
Lite Member

Leeftijd: 32

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 17:36  Onderwerp:   Reinigen remklauwen Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

met wat zou ik mijn remklauwen (xyz) weer goed kunnen schoonkrijgen,ben nu bezig geweest met remmenreiniger maar niet het beste resultaat.

zou er iets zijn waar ik ze even in kan laten weken of een ander wondermiddel Denk

graag jullie oplossing

Ram Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van daantjeBekijk gebruikers profielStuur PM
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 18:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Topic titel aangepast, enkel hoofdletters zijn te schreeuwerig.

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 18:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik maak als mijn wielen er eens af zijn mijn R32 Schaam remklauwen schoon met een doekje met WD40 erop.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
jensw
Lite Member

Auto: Golf IV Variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 19:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Remmenreiniger werkt dan ook alleen goed wanneer je echt wil ontvetten. Afdichtringen van klauwen zijn hier niet altijd even blij mee, niet dat ze direct gaan lekken maar het droogt wat sneller uit.
De lak gewoon schoonmaken met een borstel en wat autoshampoo, eventueel wat sterker dan waar je normaal de auto mee zou wassen.
De binnenkant stofvrij maken, meer hoeft daar niet mee te gebeuren.

Kreeft Geslacht:Man Tijger VerborgenPersoonlijke Gallerij van jenswBekijk gebruikers profielStuur PM
Caddy
Full Member
Full Member

Leeftijd: 68
Auto: VW/Caddy2 (blokkendoos)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 19:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als je niet aan `n bepaald merk `hangt` probeer dan eens gewone -Azijn-!
Net als bij alle rommel van je velgen krijgen zal het een wondermiddel blijken!! Grijns

Stier Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van CaddyBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
El Pino
Moderator
Moderator

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 jan, 2012 07:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd op mijn remklauwen, maar I-Ron X werkt op velgen goed tegen aangekoekt vuil/remstof.

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
daantje
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 jan, 2012 10:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bedankt voor jullie ervaring ik ga vandaag aan de slag met div shampoos Aanbid

Ram Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van daantjeBekijk gebruikers profielStuur PM
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 jan, 2012 10:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

als de ouwe man azijn zegt zou ik dat ook maar proberen. die man heeft meer levenservaring dan jij en ik samen Knipoog

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
daantje
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 jan, 2012 10:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

haha ok ik ga die azijn ook ff proberen je krijg er alleen zo,n Lange neus stinkzooi.

eens kijken of de of de leeftijdsverschil echt wat uitmaak Smile

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

OptiMotorJD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!
VagtechniekDiesel Service
Fasttech<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Votrade<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
CeltempVan der Velden
Paul Versteeg Autos
JosEenzet Automotive
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>

© TDI Club Nederland 2008