Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
JWER
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 23:35  Onderwerp:   Ervaringen met Passat 4Motion 2007 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Omdat mijn huidige Passat 96kW 2004 te weinig grip heeft op de trailerhelling om mijn trailer met speedboot eruit te trekken, wil ik een Passat 4Motion aanschaffen van een paar jaartjes jonger. Ik heb een 4Motion op het oog uit duitsland met een flinke lijst opties Heel blij , kost wel wat BPM, maar dan heb je ook wat.

Welke negatieve ervaringen zijn er met deze 4WD?
Beter of slechter dan een Audi Quattro?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JWERBekijk gebruikers profielStuur PM
golfiev5
Full Member
Full Member

Leeftijd: 31
Auto: Jetta
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 jan, 2012 08:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Volgens mij is het een beetje gelijkwaardig. Audi is iets geavanceerder. Ik heb ook een 4motion gehad en vond dit super

Waterman Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van golfiev5Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Van der VeldenUw advertentie hier? Mail ons!
CeltempPaul Versteeg Autos
VotradeJD Engineering
Eenzet AutomotiveDiesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Fasttech
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Jos
OptiMotorVagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics