Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
kilzone
Lite Member

Leeftijd: 23
Auto: Audi A3 1.9 TDI (90pk)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 jan, 2012 10:34  Onderwerp: Vraag slotje graag. sorry. Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo, mijn bak is stuk, en omdat ik nu een vermogenstoename heb van 90pk naar 180pk, is het wel lekker als ik er een langere bak onder zet.

Nu is mij. Vraag welke bak kan ik 1 op 1 omsleutelen met me huidige CZL bak?
Zonder veel aanpassingen, en wil een sterke bak hebben zodat ik niet met 100k km weer om een andere bak moet

Audi a3 8L
1.9 tdi
Motorcode: AGR
Versnellingsbakcode: CZL

alvast erg bedankt voor het helpen.

Laatst aangepast door kilzone op di 31 jan, 2012 18:33, in totaal 1 keer bewerkt
Steenbok Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van kilzoneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
kilzone
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 jan, 2012 10:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik werd net gebeld, en die garage had het over een EDJ bak.
Weet iemand of deze 1 op 1 is over te zetten is, en welke het beste is een ASD of een EDJ bak.

Alvast bedankt allemaal.

Steenbok Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van kilzoneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 jan, 2012 10:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

kan beter even iemand bellen die er verstand van heeft. is de kans op een snel en kloppend antwoord beter denk ik

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renkie
Lite Member

Auto: Passat B4 ASV
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 jan, 2012 10:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Beste kun je gewoon verder met je oude topic.

http://www.tdiclub.nl/viewtopic.php?t=58476&highlight=

OfflinePersoonlijke Gallerij van RenkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
kilzone
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 31 jan, 2012 12:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@renkie

Als jij mij dan ook kan helpen wil ik dat gerust. Maar wou de titel wat duidelijker maken

VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 31 jan, 2012 18:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Slotje graag!

Topic titel kun je aanpassen in de eerste posting van je topic.

VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  

Uw advertentie hier? Mail ons!
VagtechniekJos
OptiMotor<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Van der VeldenPaul Versteeg Autos
Votrade
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
JD EngineeringDiesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Fasttech
Celtemp

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics