Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 00:31  Onderwerp:   Toerental te hoog.. of juist niet? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://imageshack.us/photo/my-images/7/img2012020100026.jpg/

Is dit niet een beetje te veel voor een golf tdi stationair?

hij hoort precies in het midden te staan of ligt het aan mij?

Bij een vriend staat het in ieder geval 200 minder.

OfflinePersoonlijke Gallerij van LockkyBekijk gebruikers profielStuur PM
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: Golf IV 85kw AUT.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 00:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat voor blok is het ? En de meesten zijn vrij hoog stationair afgesteld heb ik wel is begrepen.

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 00:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Yes! Ik heb een IPad-2 gewonnen Proost

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 00:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

haha heel goed! ben trots op je :p

motor ASZ 96 kw, zuipt dit niet meer en is dit niet schadelijk? is toch echt iets te hoog als ik het goed begrijp.

Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 12:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Komt het niet door de temperaturen dat ie even hoger stationair loopt ?

Die van mij loopt nu eventjes ook hoger stationair Mrgreen

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 13:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hiervoor deed hij ook al zo dus daar ligt het niet aan..

El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 13:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

En als de motor helemaal warm is?

Steenbok  Tijger OnlinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 13:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

zowel koud als warm is dit het toeren tal, en bij het overschakelen, dus bijv: schakelen naar zijn twee en loslaten dan komt de toerental wel gewoon netjes op 900 en dan gaat hij weer omhoog.

Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 14:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Toch maar even goed uit laten lezen met iemand die VAGCOM heeft..

Misschien voor de kenners onder ons..kan het te maken hebben met de verschillen in inspuiten onder groep 13 ?

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 14:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

waarom regaaert iedereen alsof er iets mis is?

iets meer dan 900rpm is toch prima, draait mijn tdi ook gewoon hoor. Heef thij ook gedaan toen ie nog origineel was...

zou me dus nergens druk om maken als je het mij vraagt

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OnlinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 14:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hmm.. vagcom uitlezen niemand reageerd in de buurt van amsterdam.. en of er niks mis mee is weet ik niet, wat ik wil weet is dat het bij een andere golf 4 dus 200 minder was

Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 15:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hebben beide autos ECC (electronic climate control) ?
Zo ja, dan kan je in het paneeltje van de ECC de toeren in getalsvorm zien via de speciale toetsentruuk.
heb je geen vagcom voor nodig en sluit je meteen de wijzernaald uit.

en 900 RPM is idd normaal voor een golf 4

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 15:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

toetsentruuk? en hoe doe ik dit?

en beide autos hebben ecc.. de een is van 2000 bouwjaar en de mijne van 2002. Hij heeft een 5bak en ik een 6bak

Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 15:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lockky schreef:
hmm.. vagcom uitlezen niemand reageerd in de buurt van amsterdam.. en of er niks mis mee is weet ik niet, wat ik wil weet is dat het bij een andere golf 4 dus 200 minder was

200 toeren is een best verschil, maar ik ken de tdi niet anders dan 900rpm

was dat ook een tdi? weet wel dat een benzine volgens mij rond de 750-800rpm loopt dus dat zou het verklaren...

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OnlinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
teije
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Seat Cordoba
barbados.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 15:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lockky schreef:
toetsentruuk? en hoe doe ik dit?

en beide autos hebben ecc.. de een is van 2000 bouwjaar en de mijne van 2002. Hij heeft een 5bak en ik een 6bak

uitlezen via climatronic op www.gerritspeek.nl

Vissen Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van teijeBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>JD Engineering
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Jos
Diesel ServiceUw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
VotradeFasttech
Paul Versteeg AutosCeltemp
OptiMotorVan der Velden
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics