Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2012 18:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik weet honderd procent dat de toerental te hoog is. Is er nou iemand die tijd heeft om uit te lezen? iemand moet toch reageren? maakt niet uit waar? ik woon zelf in amsterdam.. ??

OfflinePersoonlijke Gallerij van LockkyBekijk gebruikers profielStuur PM
Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2012 21:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hoe weet je dit 100% zeker dan?

bron?

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OnlinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 16:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

omdat ik bij een andere 96kw 6 versnellingen heb gezeten en deze wel gewoon 200 lager was.

Ik verdenk de luchtmassa meter.. maar het kan van alles zijn natuurlijk

Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 17:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik rijd morgen naar vag techniek toe vanuit amsterdam. Laat jullie dan meer weten.

Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: do 09 feb, 2012 21:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lockky schreef:
Ik rijd morgen naar vag techniek toe vanuit amsterdam. Laat jullie dan meer weten.

Dat was 2 dagen geleden tong uit

En ? wat was er aan de hand ? Knipoog

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2012 02:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

2 storingen, deze zijn verwijderd en voor de rest was alles goed.

De ene had met een sensor te maken, deze is al vervangen en de andere iets met inlaad.

LMM was nog goed, hij was niet nieuw maar hoefde ik niet te veranderen en de toerental zat gewoon op 900, hij zei dat de wijzer niet goed zat en ik het zo moest laten..

Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: Golf IV 85kw AUT.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2012 10:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja en als wij hetzelfde zeggen dan is het geen waar ... Tja Cooll

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
Lockky
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2012 19:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

de wijzer stond wel gewoon te hoog, dat gaf hij toe dus? alleen de motor management gaf gewoon 900 toeren aan. maar goed daar doe je niks aan.

De klacht met inhouden in zijn eerste en tweede versnelling vond hij ook onzin. Volgens hem waren de waardes goed en niks aan de hand.

Misschien ben ik gewoon een chip gewend en is de 96kw tdi gewoon traag in zijn eerste en tweede versnelling.

Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 15 feb, 2012 11:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dus nu ineens geloof je het wel?

dacht dat die andere auto dik 200 toeren minder draaide en daarom de jouwe niet goed was?

en nu zegt een garage ook dat het goed is zo, en geloof je hun wel....

wij zeggen; 900rpm is prima, jij zegt; niet waar, andere auto draait 200rpm minder dus er is iets niet goed

garage zegt; 900rpm is prima hoor, jij zegt; oke dank je wel....

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OnlinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
eddyfr
Lite Member

Leeftijd: 27
Auto: seat ibiza fr
belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 15 feb, 2012 15:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lockky schreef:
de wijzer stond wel gewoon te hoog, dat gaf hij toe dus? alleen de motor management gaf gewoon 900 toeren aan. maar goed daar doe je niks aan.

De klacht met inhouden in zijn eerste en tweede versnelling vond hij ook onzin. Volgens hem waren de waardes goed en niks aan de hand.

Misschien ben ik gewoon een chip gewend en is de 96kw tdi gewoon traag in zijn eerste en tweede versnelling.

bwaa wat is te hoog, die wijzers zijn nu eenmaal niet perfect eh. Zelfde toch als de snelheidsmeter...

Zoals ik het hier op de foto zag, was het gewoon ok. Uitlezen via obd is natuurlijk altijd correcter (zoals bv rpm, koelvloeistoftemp, etc).