Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Merin
Lite Member

Leeftijd: 23
Auto: VW Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2012 14:35  Onderwerp:   [AGR, beoordeling log] Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goedemiddag!

Volgende week gaat mijn auto voor een groot onderhoud weg naar de garage.
Maar nu ik een tijd er in rijd, ben ik toch wel benieuwd van jullie van de gemaakte log vinden. Volgende de waardes die een AGR zou moeten leveren is hij niet getuned, maar toch lijkt het me een stuk meer dan 90 pk...
Wellicht een powerbox? Maar die kan ik niet vinden. Help!

Image

Leeuw Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van MerinBekijk gebruikers profielStuur PM
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2012 15:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

LMM is ok
N75 is ok
turbo volgt mooi de gevraagde druk

(probeert groep 8 te snappen, begrenzing is gehele tijd op LMM)

er lijkt meer brandstof ingespoten te worden dan standaard, terwijl turbodruk wel standaard lijkt

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2012 15:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dit is geen standaard AGR !

De LMM geeft veel hogere waarden dan een standaard AGR.
De inspuiting is hier de boosdoener (zie Tuxik). Dit begrenst over het hele bereik op de LMM.
De turbodruk is ok.

Diode over de LMM?

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Merin
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2012 15:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
Dit is geen standaard AGR !

De LMM geeft veel hogere waarden dan een standaard AGR.
De inspuiting is hier de boosdoener (zie Tuxik). Dit begrenst over het hele bereik op de LMM.
De turbodruk is ok.

Diode over de LMM?

Beide in ieder geval bedankt voor het meekijken!

Diode heb ik ook al naar gezocht, maar de lmm zit aangeloten. Of kan hij ergens anders zitten?

Leeuw Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van MerinBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2012 18:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je kunt er prima mee rijden, maar ik zou toch even langs Dieverbrug (jb-autoservice) gaan een dezer dagen of weken voor een check (=verbetering) hierop.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Merin
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 21:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
Je kunt er prima mee rijden, maar ik zou toch even langs Dieverbrug (jb-autoservice) gaan een dezer dagen of weken voor een check (=verbetering) hierop.

Mooi! Smile
Maar voordat ik dat doe (financieel gezien wat moeilijk na het onder handen nemen)
Wat zou dit kunnen zijn? Een chip lijkt het me niet, omdat ik dan ook wel een verandering in waarde van de turbodruk moet zien(?)
Powerbox zou ook nog kunnen, dat het gewoon lijkt alsof de turbodruk zo is, maar hij werkelijk een stukje hoger ligt. Of zou dat de inspuiting niet verklaren?

muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 22:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Maar je auto gaat voor groot onderhoud naar de garage. Die kan dan toch ook dit "probleem" bekijken? Als die dat niet kan ging ik naar een ander.
Maar je kunt natuurlijk jbautoservice ook bellen. Uitleggen dat je auto naar een andere garage gaat voor groot onderhoud. ( wat is dat trouwens ? ) en vragen wat het kost als hij even naar je auto kijkt .

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Speek

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 22:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Diode over de LMM kan.
Powerbox kan, maar dat is een doosje wat je moet kunnen vinden.
Ik hou het op een slechte chiptuning.

Doe jezelf een lol en ga eind volgende maand, als je geld weer binnen is, even langs JB Autoservice in Dieverbrug.
Als je daar weer weg rijdt ben je een paar flappen armer, maar een hele brede smile rijker.

Merin
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 23:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Maar je auto gaat voor groot onderhoud naar de garage. Die kan dan toch ook dit "probleem" bekijken? Als die dat niet kan ging ik naar een ander.
Maar je kunt natuurlijk jbautoservice ook bellen. Uitleggen dat je auto naar een andere garage gaat voor groot onderhoud. ( wat is dat trouwens ? ) en vragen wat het kost als hij even naar je auto kijkt .

Zie mijn voorstel topic, daar staat in wat er allemaal gaat gebeuren.
Hij gaat naar RN techniek in Steenwijk, zit naast Boelm (weet niet of hij bekend is hier?) Kan de log wel voorleggen bij hem, maar wilde het eerst even hier proberen Smile

Dan word het dus volgende maand even afspraak maken bij JB.
Dank voor de hulp jongens! Top!

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Celtemp
Eenzet AutomotiveJD Engineering
FasttechDiesel Service
Jos
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Paul Versteeg Autos
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
VagtechniekOptiMotor
Uw advertentie hier? Mail ons!
Votrade

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics