Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
MarcelV
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 06 mrt, 2012 15:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Update

Ik heb het KW clubsport onderstel en Team Dynamics velgen incl banden van Martijn overgenomen.
Bumper, spartbord en portier liggen bij de spuiter.
Omdat ik draagarmen en fusee's van een TT wil monteren moet ik ook een nieuwe stabilisator stang hebben, hier is samen met de remmen het wachten op

Het subframe moet helaas ook vervangen worden deze is beschadigd, wordt nog een leuk klusje Sip .

In een ander topic heb ik eens gelezen dat deze motor gevoelig is voor vervuiling en heb dan ook na contact met Fedde de carter pan demonteerd...

En bleek dus niet geheel overbodig, de olie was erg dik en wss behoorlijk oud.
Het plan is om met een nieuwe filter en olie aanzuigbuis eerst met goedkope olie even te rijden en dan een 1/2L diesel bijmengen, even laten draaien en dan weer alles verversen.

11 Maart rijden op Assen, ga ik dus helaas niet redden.
Maar ik vind het steds leuker en wil zsm met de auto rijden Smile

Marcel

Leeuw  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van MarcelVBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Iwan
Lite Member

Leeftijd: 33

Auto: Opel kadet
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 06 mrt, 2012 16:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooi dat je de spullen hebt kunnen overnemen.
Wel jammer dat je er 11maart niet bij bent.

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van IwanBekijk gebruikers profielStuur PM
Nynie
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: VW MK2
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 12 jul, 2012 10:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leuke bak hoor Marchel Knipoog
Als hij klaar is en je gaat naar het cirquit, doe mij dan even een berichtje?
Kunnen we misschien samen ene keer gaan kijken. Zit ook nog in de 'test'fase hoor..

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van NynieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
MarcelV
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 19 jul, 2012 15:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Auto is inmiddels klaar oa, nieuwe voorremmen, stabilisatorstang, rolkooi Sparcostoel, 5 punts gordel, vergrote radiator incl 78gr thermostaat.
Aircopomp en interieur hebben het veld moeten ruimen. ook heb ik al een dagje op Assen gereden, samen met twee Golf V cupauto's en deSeat Leon van Redcamel racing. Het rijden was geweldig nog veel mooier als meerijden Smile, maar ik moet nog een boel leren voordat ik een beetje mee kan komen. De auto is heel gebleven, hield boven in de het toeren gebied volgas wel in maar dat mocht de pret niet drukken.
op het moment staat de auto stil moet eerst de krukassensor vervangen (misschien wel oorzaak van het inhouden).

Ben nu bezig met een nieuw huisje voor mijn gele vriend, dus niet heel veel tijd
en ruimte om te sleutelen

Marcel

Leeuw  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van MarcelVBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jul, 2012 09:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

in coevorden schijnt iemand een behoorlijke hobbyruimte te hebben gekocht. goed te doen vanuit emmen Knipoog

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Vagtechniek
Chiptuning FenoJos
JD EngineeringVVT
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008