Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
MarcelV
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 16 feb, 2012 22:54  Onderwerp:   Oeps een nieuwe auto gekocht Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eigenlijk was het de bedoeling om mijn Golf 2 om te bouwen naar TDI alla Nynie Aanbid .
Maar dit kost best veel tijd, een tweede donorauto en een periode geen vervoer.
Toen kwam er iets anders op mijn pad (voor een lief prijsje) en ik kon het niet laten om deze te kopen.....

Audi A3 1.8T 1997, geen TDI dus... Sip met een klein beetje schade.

Maar omdat er hier toch veel kennis zit wilde ik toch graag een topic openen.
het doel is met deze auto voornamelijk trackdays en Nurburgring te gaan rijden.

Vanavond met de auto gestart om de schade te inventariseren.
Bumper, spatbord en veerpoot gedemonteerd welke moeten vervangen worden.

Ben nu op zoek naar een nieuw onderstel en een remmenset voor circuit gebruik.
Voor dagelijks gebruik hebben een Golf IV met een KW 40/40 onderstel, maar dit is voor wat ik wil niet echt geschikt. Iemand ideen?

Groet, Marcel

Leeuw  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van MarcelVBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 25
Auto: Caravelle 2.5TDI & Lupo 1.2 TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: do 16 feb, 2012 22:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gefeliciteerd!

Apart kleurtje hoor, heb je foto's van de schade?

Enne, hij is gekieteld door JD zie ik Wow

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
Jos_br
Sponsor

Leeftijd: 59

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 16 feb, 2012 23:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooi Marcel, 11 maart aantreden in Assen, lekker dichtbij!

Jos. Mrgreen

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 16 feb, 2012 23:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De laatste 2 foto's doen het hier niet?

Zal best wat van te maken zijn van zo'n Adrie Smile

VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 16 feb, 2012 23:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jos_br schreef:
Mooi Marcel, 11 maart aantreden in Assen, lekker dichtbij!

Jos. Mrgreen

275 euro voor een dag rijden? Huil
Ben blij dat ik het met twee wielen minder doe Knipoog

http://trackdays.be/nl/index_nl.htm

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
MarcelV
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 16 feb, 2012 23:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

11 Maart ... dan moet er nog wel wat gebeuren.

Ik moet dan wel minimaal een nieuwe remmenset hebben, twijfel of 312 schijven voldoende zijn of dat ik direct Brembo oid moet gaan zoeken.
Ook wil ik de rubbers van de ophanging vervangen door Powerflex omdat de ophanging verneuwd moet worden.
Dan alleen nog;
rolkooi, race stoelen en misschien de intercooler vervangen.
ook weet ik niet hoeveel pk erin zit, ik heb JD gebeld maar die konden op kenteken niets terug vinden.
En met de std 150pk ga ik niet naar Assen Duimneer

ps ik zie zat ik twee topics heb geopend en 3x de foto heb geplakt

Leeuw  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van MarcelVBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 16 feb, 2012 23:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

MarcelV schreef:

En met de std 150pk ga ik niet naar Assen Duimneer

Met 75 pk kan je ook nog te hard een bocht in hoor, maw om plezier te hebben op een circuit hoef je echt geen 200 pk+ te hebben Knipoog

Veel plezier alvast toegewenst Proost

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
MarcelV
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 feb, 2012 09:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin je hebt idd gelijk dat heeft Tinus wel bewezen tijdens de Time attack met z'n Golf IV.
Ik heb ook een aantal keer gelezen dat de originele draagarmen vervangen worden door TT draagarmen, wat is hier het voordeel van?

Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 34

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 feb, 2012 12:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je krijgt dan ook TT fusee's, en een TT subframe..

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: Audi A3 Sportback 2.0TDI S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 feb, 2012 12:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Om even op de vraag van TS terug te komen... Die TT (en Audi S3, en Leon Cupra R, en Golf .:R32) draagarmen hebben een verstelbare fuseekogel, daardoor kan je het camber instellen.

En Simba, hoe kom je erbij dat je dan een TT subframe nodig hebt? Heb ik dan wat gemist Knipoog ?

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 feb, 2012 13:11  Onderwerp:   Re: Oeps een nieuwe auto gekocht Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

MarcelV schreef:

Audi A3 1.8T 1997, geen TDI dus... Sip

Leuk marcel. Ennne die 1.8T haalt jos er zo uit Grijns

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
MarcelV
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 feb, 2012 13:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als hij er dan ook een tdi ala TT weer instopt, vind ik dat geen enkel probleem.
Maar weet nu nog echt niet welk merk type onderstel ik wil hebben.
Dat is nu wel het eerste wat klaar moet.

Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 35
Auto: VW Passat Business R 1.4 TSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 feb, 2012 13:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Voor echt regelmatig circuitwerk zou denk ik een KW clubsport een goede keuze zijn. Zitten ook top mounts bij zodat je nog wat meer afstelmogelijkheden hebt.

Maarja een en ander is ook afhankelijk van je budget Knipoog

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 34

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 feb, 2012 15:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boy_c_1990 schreef:
Om even op de vraag van TS terug te komen... Die TT (en Audi S3, en Leon Cupra R, en Golf .:R32) draagarmen hebben een verstelbare fuseekogel, daardoor kan je het camber instellen.

En Simba, hoe kom je erbij dat je dan een TT subframe nodig hebt? Heb ik dan wat gemist Knipoog ?

Sorry, mijn gedachtes gingen uit naar een S3 subframe..met S3 draagarmen..

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 feb, 2012 15:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

voor op het circuit is genoeg te krijgen. vele setjes die op de weg te hard zijn en op het circuit best goed presteren

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoJD Engineering
VVTJos
Vagtechniek
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008