Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Martin_TDI
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 14 jun, 2012 16:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tinus schreef:
Volgend jaar ook een auto van VAG techniek aan de start?

Zou wel leuk zijn..

Nee reken daar maar niet op.
Wij vissen liever Knipoog

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Tinus
Lite Member

Leeftijd: 41

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 14 jun, 2012 17:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tot zondag..!

Boogschutter Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TinusBekijk gebruikers profielStuur PM
Tinus
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 14 jun, 2012 17:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hahaha

Boogschutter Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TinusBekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 17 jun, 2012 18:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Was even leuk, heb denk ik 15 km door het paddock heen en weer gelopen en een paar seconde met wat bekende gepraat.

Volgende keer geen loopfiets meer meenemen...... Dom

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Jos_br
Sponsor

Leeftijd: 59

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 17 jun, 2012 20:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Was inderdaad leuk (mooi weer enzo), ik had geen loopfiets bij me.........

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 17 jun, 2012 20:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jos_br schreef:
Was inderdaad leuk (mooi weer enzo), ik had geen loopfiets bij me.........

Jos.

Ik loop dan ook niet achter je aan tong uit

Knipoog

Race Eend
Sponsor

Leeftijd: 34
Auto: Audi A3 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 17 jun, 2012 21:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Was inderdaad een zeer mooie dag, geweldig weer en prachtig , druk bezocht evenement.
Wel flink wat schade-tjes her en der. En verschrikkelijk wat een zooitje tijdens het vrij rijden, de laatste sessie maar van de baan gegaan, tot 3 maal toe bijna een ongeluk door mensen die totaal niet spiegelen en dan van de lijn rijden.

Voor ons als JDEngineering een zeer goede dag, 1e geworden met de Golf 6 TDI in de sport klasse. 1:59.2 en 1:59.3 waren de tijden.

Image

Image

Laatst aangepast door Race Eend op zo 17 jun, 2012 22:37, in totaal 3 keer bewerkt
Vissen Geslacht:Man Buffalo VerborgenPersoonlijke Gallerij van Race EendBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 17 jun, 2012 21:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Race Eend schreef:

Voor ons als JDEngineering een zeer goede dag, 1e geworden met de Golf 6 TDI in de sport klasse. 1:59.2 en 1:59.3 waren de tijden.

En de andere tijden?

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Race Eend
Sponsor

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 17 jun, 2012 21:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ze staan nog niet online, maar de 2e tijd was net boven de 2 minuten in de finale (lancer EVO8).

Andere bekenden van het forum:
Jos zijn Golf 5 TDI deed 2:03
VVT ibiza 2:04 geloof ik.
VVT BMW: 2:07?

Vissen Geslacht:Man Buffalo VerborgenPersoonlijke Gallerij van Race EendBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Race Eend
Sponsor

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 jun, 2012 07:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hier nog wat rijdende shots:

We hebben ook redelijk wat video gemaakt met de go-pro, zal ik deze week bewerken en hier uploaden.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Laatst aangepast door Race Eend op ma 18 jun, 2012 07:54, in totaal 5 keer bewerkt
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 jun, 2012 07:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie auto is het toch die Golf6
Die Ferrari heb ik ook nog even bij staan kijken, had toch een lelijke schade.

Tinus
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 jun, 2012 09:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Was een leuk dagje inderdaad gisteren. Zeker het weer in vergelijking tot vorig jaar was iets beter Knipoog

Met het rijden ging het aan de ene kant drama, maar aan de andere kant heb ik mij heerlijk vermaakt.

De Seat had helaas hele grote problemen met remmen, en had soms gewoon helemaal geen remmen. Exacte oorzaak is nog niet bekend, maar er zijn nieuwe remmen onder gekomen en dat ging dus niet.

Als ik wilde aanremmen moest ik eerst pompen om nog iets van een pendaal te hebben, maar soms werkte dit ook niet. Gevolg: heel vroeg van het gas en pompen om proberen de auto iets af te laten remmen en afremmen op de motor en tijdens het insturen.

Maar gelukkig waren er niet alleen updates aan de remmen gedaan, maar ook aan de balans van de auto. En die was wel een heel stuk verbeterd!
Zeker het insturen ging een stuk beter en de auto was in de bochten een stuk stabieler. Ook kon ik met meer snelheid een bocht in.

Als ik dus te hard op een bocht aankwam was het dus ook mogelijk om een stuk op de voorwielen af te remmen en de auto gewoon de bocht in te gooien. Uiteraard was dat soms best spannend, maar het werkte wel.

In de finale eerst een paar auto's ingehaald waarna ik achter een GTR kwam te zitten. De GTR was op het rechte stuk uiteraard sneller, maar in de bochten deed de TDI weer aardig mee en met het berg koppel en de kracht onderin van de TDI kon ik het eerste stuk bocht uit ook nog redelijk meekomen. Uiteindelijk dus maar besloten om lekker te gaan spelen met de GTR en niet mij laten terugzakken om proberen mij rondetijd te verbeteren. Dit laatste ging toch al niet lukken met (of zonder) de remmen.

Helaas kreeg de GTR een zwarte vlag voor teveel geluid en vlak daarna ook maar besloten om binnen te komen.

Snelste rondetijd met de Seat een 02:03.

Ook reed Dillon Koster gisteren met ons mee in de BMW van Johan en dat deed hij bijzonder knap mag ik wel zeggen. De BMW is een dagelijkse auto waar alleen een setje gebruikte R888 bandjes omheen gelegd waren. Nu had ik een rondetijd gereden met de BMW van 02:08 op Assen en dat was al aardig rap (dacht ik), maar Dillon heeft het voor elkaar gekregen om gewoon 02:06 te rijden op Zandvoort. Om een vergelijking te geven, dat zijn ongeveer de tijden waar ze in de tijd van de Toerwagen Diesel Cup mee reden. Een groot compliment dus aan Dillon.

Ik heb wat beelden, dus ik zal even kijken of ik een filmpje kan maken..

Tinus
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 jun, 2012 10:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

P.s Mark gefeliciteerd, knappe tijd onder de "magische" 02:00!!
Hebben jullie goed gedaan!

ps
Lite Member

Leeftijd: 54

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 jun, 2012 10:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Teveel geluid Help

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Jos_br
Sponsor

Leeftijd: 59

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 jun, 2012 10:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hier de tijden. Wel typerend was dat iedereen zo'n beetje tijdens de kwalificatie sneler reed.

Image

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekVVT
JD EngineeringJos
Uw advertentie hier? Mail ons!Chiptuning Feno

© TDI Club Nederland 2008