Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 jan, 2004 22:01  Onderwerp:   Van de redactie. Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

TDI-ers,

Het bestuur heeft mij gevraagd of ik de redactie van dit clubblad op me wil nemen.
En ik heb volmondig ja gezegd.

Ik ben bij de club gekomen door mijn vriend Henno.
Ik las een keer over zijn schouder mee over een leeg geslagen kat!!!!(wat een dierenbeulen)
Ik begon steeds meer mee te lezen en op een gegeven moment wilde ik ook mee praten.
Daar kwam ik met m'n smiley's.
Vrij kort daarna kwamen de mailtje van "hoe doe je dat?" ( mannen en computers ).

Op gebied van TDI techniek ben ik maar een leek.
Maar jullie kunnen me hierbij goed helpen.

Vol enthousiasme ga ik hiermee aan de slag.

Renate

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Admin
Site Admin
Site Admin

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 jan, 2004 22:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom bij het bestuur Renate!

We zijn heel erg enthousiast over de ideeen die je hebt met betrekking tot het toekomstige clubblad van TDI CLUB Nederland en TDI CLUB in het algemeen, ik wens je heel veel suc6 met het vervullen van je functie als redactrice en we zijn met z'n allen overtuigd dat het allemaal goed komt!

Hierbij is het TDI CLUB bestuur compleet, wij (Thijs, Peter, Renate en ik) gaan keihard aan de slag om TDI CLUB Nederland tot een GROTE club te maken.

OfflinePersoonlijke Gallerij van AdminBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 jan, 2004 22:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo Renate,

gefeliciteerd met jouw functie binnen het bestuur van de TDI club.
Sinds jouw komst op de site is het een en ander al mooi opgefleurd.

Ik wens jouw veel succes met deze nieuwe functie.

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Dito
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 19 jan, 2004 22:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate

Ik vind het helemaal toppie dat je ja hebt gezegd.
Ik zal veel informatie toe te sturen betreft de veranderingen aan mijn PASSAT VARIANT 1.9 TDI SYNCHRO.

Veel succes.

OfflinePersoonlijke Gallerij van DitoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Meneer Eric
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 jan, 2004 22:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gaaf hoor een vrouw in het bestuur

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Meneer EricBekijk gebruikers profielStuur PM
pindar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 jan, 2004 23:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate,

Heel veel plezier, en dat je jou creatieve spirit maar de vrije loop kan laten gaan

Ik ben benieuwd!

Gr: Michel

OfflinePersoonlijke Gallerij van pindarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Aziz
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 20 jan, 2004 08:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

GO GO Renate,
nou zet 'm op meid.
heel veel succes en plezier toegewenst....

OfflinePersoonlijke Gallerij van AzizBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 20 jan, 2004 09:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Veel plezier Renate,

zoals je kunt lezen is iedereen in zijn nopjes met je benoeming!

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
mies
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 20 jan, 2004 13:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi Renate,
Gefeliciteerd met je functie in deze
TOP-club.
Doe je best en maak er wat van.
Ciao Mies

OfflinePersoonlijke Gallerij van miesBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 20 jan, 2004 14:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heel leuk voor je Renate, maak er iets moois van.

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
mboe
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 20 jan, 2004 14:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

van harte gefeliciteerd met je functie renate.

groet michael.

OfflinePersoonlijke Gallerij van mboeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDI_mark
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 20 jan, 2004 15:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

renate, gefeliciteerd met de nieuwe job. ik hoop / vertrouw erop dat het helemaal goed komt. een beetje vrouwelijke inbreng is nooit verkeerd.

succes....

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI_markBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Han
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 20 jan, 2004 19:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Achter alle grote mannen staat een VROUW...
Gefeliciteerd en ik hoop dat je een ieder wat van je enthousiasme mee mag geven...

OfflinePersoonlijke Gallerij van HanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Henno
Lite Member

Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 22 jan, 2004 08:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dank je wel Han voor je kompliment ehem

Gr. Henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Renate
Erelid
Erelid

Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 22 jan, 2004 21:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi leden,

Mijn hart gaat er wel sneller van kloppen. al ik al die leuke reactie's lees.
Ik ben er al druk mee bezig en het begint heel langzaam vorm te krijgen.

Hebben jullie leuke verhalen, foto's, tips ect.
[url="mailto:rena_750@hotmail.com"]Mail[/url] het me

Groetjes
Renate

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVTJos
VagtechniekUw advertentie hier? Mail ons!
JD EngineeringChiptuning Feno
Autodiagnose-mobiel

© TDI Club Nederland 2008