Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
TDI01
Lite Member

Leeftijd: 27

Auto: Volkswagen Golf
turkey.gif
BerichtGeplaatst: vr 30 nov, 2012 00:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben van plan de velgen zondag te spuiten! Heb er nog geen tijd voor gehad...

Zodra ze gespoten zijn zal ik de foto's posten !

Maagd Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI01Bekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
tcf
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 13 dec, 2012 14:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

En...TDI01? Is het gelukt?
Ben benieuwd Smile

OfflinePersoonlijke Gallerij van tcfBekijk gebruikers profielStuur PM
caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 mrt, 2013 20:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zijn die dingen nu al gespoten, winter is voorbij ....... Bijna

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Michael-036
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 19 okt, 2013 12:04  Onderwerp: Cool Stalen velgen repareren Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Anil70_Tdi schreef:
Zou ik niet over hebben voor een wintersetje.. Vorig weekend een set gespoten en was ongeveer 4 euro kwijt voor 2 bussen zwart bij de action.. En het ziet er nog erg goed uit ook. Dan maar elke zomer spuiten hoor.

Ik moest een huurauto inleveren waarvan ik een stalen velg tegen de stoep had kromgereden. Die heb ik met hamer rechtgeslagen, ongeveer dan ;-) vervolgens ontvet en gereinigd en toen action zwarte lak erover. Zag er op zich goed uit alleen merkte ik het nog wel bij 100 KMH+. Voor de zekerheid op internet gekeken en daar zag ik dat je al nieuwe stalen velgen hebt voor 27 Euro p.s., als het verhuur bedrijf het gemerkt had dan zou ik dat alsnog doen. Als het de velgen van eigen auto waren geweest zou ik eerder een nieuwe, rechte, velg kopen.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Michael-036Bekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 46
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 19 okt, 2013 19:51  Onderwerp: Cool Re: Stalen velgen repareren Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Michael-036 schreef:
., als het verhuur bedrijf het gemerkt had dan zou ik dat alsnog doen. Als het de velgen van eigen auto waren geweest zou ik eerder een nieuwe, rechte, velg kopen.

Het is ook maar van een ander.... Pissig

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Timmer
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: VW Golf 4 66 kw 2000
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 dec, 2013 23:09  Onderwerp: Cool Re: Stalen velgen repareren Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Het is ook maar van een ander.... Pissig

idd zoiets kan gebeuren en doe je niet express dus ook een kleine moeite om een nieuwe velg erop te laten leggen.

Ram Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van TimmerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Autodiagnose-mobielJD Engineering
JosVagtechniek
Uw advertentie hier? Mail ons!Chiptuning Feno
VVT

© TDI Club Nederland 2008