Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 59

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 sep, 2013 22:11  Onderwerp: Waarschuwing ! Inschrijfkosten Fullmembers Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vanaf 01-10-2013 is er voor de inschrijving als Fullmember geen inschrijfkosten meer verschuldigd..

Inschrijfformulier wordt zo spoedig mogelijk aangepast....

Laatst aangepast door Dick-S op za 28 sep, 2013 01:13, in totaal 2 keer bewerkt
Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 sep, 2013 17:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Inschrijfformulier is nu aangepast..Info pagina: Word fullmember ( http://www.tdiclub.nl/pages.php?page=3 ) , wordt zo snel mogelijk aangepast door de admin.

Laatst aangepast door Dick-S op do 26 sep, 2013 22:19, in totaal 3 keer bewerkt
Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
Mari
Lite Member

Auto: VW Golf VII
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 26 sep, 2013 07:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

... nu tekst in post nog aanpassen, daar staat namelijk nog steeds dat er inschrijfkosten aan verbonden zijn...

Tip: gebruik een ander bestandsformaat dan DOCX, kan niet iedereen openen namelijk!

OfflinePersoonlijke Gallerij van MariBekijk gebruikers profielStuur PM
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 26 sep, 2013 22:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mari schreef:
... nu tekst in post nog aanpassen, daar staat namelijk nog steeds dat er inschrijfkosten aan verbonden zijn...

Tip: gebruik een ander bestandsformaat dan DOCX, kan niet iedereen openen namelijk!

Aanpassing in post: Zie boven (Moet de admin doen)
Doc bestandsformaat aangepast...

Luthad
Lite Member

Leeftijd: 34
Auto: Golf IV 1.9 TDI AXR @149.5kW
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 27 sep, 2013 14:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik zal hem ingevuld meenemen volgende week Knipoog

Het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis erna toe!

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van LuthadBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 27 sep, 2013 18:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Komt er voor bestaande leden die al jaren betaald hebben nu ook iets zodat het automatisch wordt afgetrokken of aan wordt herinnerd, ik kan dat niet voor al mijn lidmaatschappen, zoals kranten verenigingen, omroepen, verkiezingspartijen enz niet meer bijhouden wanneer en wat ik moet betalen. De wegenbelatsting autoverzekering gaat toch ook automatisch, moet dit ook vind ik. Breng wel een motie in op de ALV.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 27 sep, 2013 20:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je kunt ook een terugkerende betaalopdracht maken .

Heb ik volgens mij ook. ( of was ik ooit van plan )

Maar heb ook geen idee wanneer ik betaald heb. Moet nog steeds betalingen filteren op 10,00 of aan tdiclub.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 27 sep, 2013 21:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Betalen regelt mijn vrouw, bij jou niet ?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 sep, 2013 00:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Je kunt ook een terugkerende betaalopdracht maken .

Heb ik volgens mij ook. ( of was ik ooit van plan )

Maar heb ook geen idee wanneer ik betaald heb. Moet nog steeds betalingen filteren op 10,00 of aan tdiclub.

Op mijn lijst sta je tot 30-12-2013.

Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 sep, 2013 00:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

caddy3 schreef:
Komt er voor bestaande leden die al jaren betaald hebben nu ook iets zodat het automatisch wordt afgetrokken of aan wordt herinnerd, ik kan dat niet voor al mijn lidmaatschappen, zoals kranten verenigingen, omroepen, verkiezingspartijen enz niet meer bijhouden wanneer en wat ik moet betalen. De wegenbelatsting autoverzekering gaat toch ook automatisch, moet dit ook vind ik. Breng wel een motie in op de ALV.

Het blijft eigen verantwoording Gert en hoe jij dit oplost, moet je zelf kijken..
Je kunt een jaarlijks terugkerende opdracht doen..

Zoveel moeite is het niet en je merkt snel genoeg als je te laat bent, dan ben je je rechten kwijt.

We kunnen iedereen dan wel gaan herinneren, maar het is en blijft vrijwilligerswerk..
Dus het moeten ben ik niet helemaal mee eens...

Misschien dat ik er de tijd voor vindt en pm's ga rondsturen..
Aantal leden telt natuurlijk ook mee. Tijd zal het leren.

Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 sep, 2013 01:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Luftwaffe schreef:
ik zal hem ingevuld meenemen volgende week Knipoog

Even afspreken dan.... tong uit

caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 sep, 2013 08:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoe sta ik op je lijstje dan ga ik zo'n terugkeerend ding maken zelfde giro nummer en op naam van ene Donker??

muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 sep, 2013 10:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

aangezien het vrijwilligerswerk is is het ook Beetje hun keuze.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 sep, 2013 11:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

caddy3 schreef:
Hoe sta ik op je lijstje dan ga ik zo'n terugkeerend ding maken zelfde giro nummer en op naam van ene Donker??

Gewoon tnv TDI Club Nederland...( zie ook het nieuwe inschrijfformulier ).

Gewoon weer een betaling doen met ingang van 1 oktober Gert..1 nov a.s. ga ik de lijst aanpassen en up to date maken..

caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 sep, 2013 15:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb hem ingepland jaarlijks op 1 oktober dus moet het goed komen alleen Caddy 3 staat er niet bij maar op naam

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosJD Engineering
Autodiagnose-mobielChiptuning Feno
Vagtechniek
VVTUw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008