Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Henno
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 02 mrt, 2014 21:17  Onderwerp: Goed ! 2e paasdag Nordschleife Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zoals nu lijkt willen we de 16e rijden op de NS, de 15e er naar toe daar pitten en dan zondags wat rondjes en een schnitsel pakken tong uit

Is hier ook nog interesse?

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Laatst aangepast door Henno op za 19 apr, 2014 20:06, in totaal 1 keer bewerkt
Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 02 mrt, 2014 21:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik wil wel eens met mijn Leon, niet slapen maar enkel op zondag.
Helaas lukt het me de 16e niet ivm vakantie maar hou me maar via hier op de hoogte zodat ik weer een kans krijg.

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Eric
Lite Member

Auto: Golf VI GTD
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 02 mrt, 2014 21:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Interesse zeker,alleen erg jammer dat ik dat weekend niet kan!!
Iets met gekochte kaarten voor een concert !!!

Maagd Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 02 mrt, 2014 21:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Neem je een cd tje mee Eric Grijns

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 60

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 02 mrt, 2014 22:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Moet ik weer werken natuurlijk..

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
ibizaking
Lite Member

Leeftijd: 50
Auto: Seat IbizaFr
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 03 mrt, 2014 13:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

de 16e? "zomerwielenmonterenafspraakmakendoet" Grijns
even terzijde; de week erna, maandag 24 maart is er een trackday, anyone? tong uit

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
Luthad
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Golf IV 1.9 TDI AXR @149.5kW
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 04 mrt, 2014 19:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik moet even kijken, maar ik heb zeker interesse Henno. Ben er namelijk nog nooit geweest Schaam

Maar dan ga ik ook alleen zondag... (anders krijg ik ruzie thuis hahaha). Ik app je wel even Knipoog

Het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis erna toe!

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van LuthadBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Luthad
Lite Member

Auto: Golf IV 1.9 TDI AXR @149.5kW
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 04 mrt, 2014 19:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

gaat Jos ook??

Het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis erna toe!

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van LuthadBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 04 mrt, 2014 22:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik wil ook wel een keer mee dat weekend kan nOg het weekend daarna moet ik werrken.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ibizaking
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 07 mrt, 2014 00:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

oops, zie tot mijn schrik tong uit dattie aanstaande zondag ook open is, schijnt goed weer te worden Grijns

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
MeMpHiSGT
Lite Member

Auto: Seat Ibiza Sports Coupe
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 09 mrt, 2014 20:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gaat deze meeting nog door? Heb interesse om ook te komen indien mogelijk, beetje achter iemand aan kunnen rijden die al enige ervaring heeft Knipoog

OfflinePersoonlijke Gallerij van MeMpHiSGTBekijk gebruikers profielStuur PM
caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 09 mrt, 2014 21:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik hoor niets meer over deze meeting ligt een beetje stil, volgens mij of ik heb het niet helemaal gevolgd

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Henno
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 09 mrt, 2014 22:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tis gewoon een persoonlijk actie Knipoog , maar gaat gewoon door zonder tegenbericht.

ibizaking
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 09 mrt, 2014 22:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

en mét tegenbericht gaattie ook door tong uit
was er vandaag. Eerste warme dag van het jaar. Bij aankomst rond 10.30 was het nog fris en niet druk, viel erg mee, maar de 1e GT3 kwam al op een abschleppdienst van de baan, voorkant helemaal inelkaar. Maar even naar de GP gereden en wat rondjes gedaan. Toen de Nordschleife op, er ligt op een aantal plaatsen nieuw asfalt, wat fijn rijdt. Maar er waren ook nog sporen van de winter, zoals zand, zout en 2 auto's die voor mij reden trokken een oliespoor, waaronder een zwarte flink getunede Octavia, die kwam me met een rotgang voorbij maar bij Schwedenkreuz kon ie de berm in, overal kwam rook en olie uit. Ik heb het daarom vandaag bij 1 rondje gelaten. Toen bij Giulia gegeten tong uit Toen ik weer buiten kwam, was het overal ontzettend druk, zowel op Giulia's terras als op straat, niet normaal! Toen nog naar Adenauer Forst gelopen, dat is ongeveer een kwartier flink bergop lopen en met mijn winterconcditie valt dat niet mee...
Het zonnetje was aanwezig, misschien een beetje een vroeg maart-zonnetje, maar het was inmiddels wel 22-24 graden en als ik nu in de spiegel kijk, schijnt de zon weer... In deuk Op facebook veel meldingen van mensen die flink verbrand zijn vandaag aan de Ring, dus oppassen!
tot volgende week Grijns

Ibiza130
Moderator
Moderator

Auto: VW Passat Business R 1.4 TSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 mrt, 2014 13:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Klinkt goed Rolf!

Was dit de vuurdoop van je nieuwe Ibiza op de ring? Knipoog

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Vagtechniek
Chiptuning FenoJos
Uw advertentie hier? Mail ons!VVT
JD Engineering

© TDI Club Nederland 2008