Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Jos_br
Sponsor

Leeftijd: 59

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 mei, 2014 21:31  Onderwerp:   Dieseltje......... Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vind het gewoon een mooie foto, ding in actie,

Image

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
B5TDI
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 mei, 2014 22:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oke

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 mei, 2014 22:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Is het nog een voorwiel aandrijvertje .?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Jos_br
Sponsor

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 jun, 2014 09:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

caddy3 schreef:
Is het nog een voorwiel aandrijvertje .?

Nee, motor en bak zitten ook achterin. Body hebben deze jongens zelf gemaakt van polyester door een mal te maken van het origineel.

Onderhuids ziet het er dan zo uit,

Image

Image

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 jun, 2014 09:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja ik dacht het al aan de foto te zien, breedte van achtere en spin gedrag.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
bassie81
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jun, 2014 20:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nice,... Hij rookt wel een beetje....

OfflinePersoonlijke Gallerij van bassie81Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Snip
Lite Member

Leeftijd: 36
Auto: MazdaSpeed 3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 12 jun, 2014 14:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oja, dat was dat ding voor die oval races toch?

Was toen samen met hem bij JD toendertijd met mijn TDI nog.
Mooi om te zien dat hij zich nog staande houdt in de benzine wereld... of zijn er nu ondertussen meerdere overgestapt naar diesel? Smile

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
Jos_br
Sponsor

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 12 jun, 2014 22:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Snip schreef:
Oja, dat was dat ding voor die oval races toch?

Was toen samen met hem bij JD toendertijd met mijn TDI nog.
Mooi om te zien dat hij zich nog staande houdt in de benzine wereld... of zijn er nu ondertussen meerdere overgestapt naar diesel? Smile

Volgens mij rijdt er inmiddels een diesel meer mee. Het staande houden tussen de benzinebroeders vinden wij nog steeds leuk hoewel de wegligging nog steeds roet in het eten gooit.

Jos.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekChiptuning Feno
VVT
JD EngineeringUw advertentie hier? Mail ons!
Jos

© TDI Club Nederland 2008