Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
pindar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2004 23:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ga voor 35 betalende leden vanaf 01 maart.
Maar als we de trend kunnen doorzetten voorspel ik eind 2004!
Zo rond de 75 betalende leden.

Time will learn

GR: Michel

OfflinePersoonlijke Gallerij van pindarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Aziz
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2004 10:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

50 Betalende leden per 1 maart is ietsje te optimistisch denk ik, in het begin zullen het aanzienlijk minder zijn.
in de loop van het jaar zullen het wel steeds meer worden.
veel leden willen de kat uit de boom kijken...(een echte kat dus, en niet die onder je auto)

sitestatistieken geven aan:

Aantal leden : 390, waarvan 135 mannelijke leden en 5 vrouwelijke leden....,

maar mannelijke en vrouwelijke leden bij elkaar optellen is toch het totaal aan leden of is er nog een catagorie......?????
wie het weet mag het me uitleggen..

OfflinePersoonlijke Gallerij van AzizBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Alex9719
Lite Member

Leeftijd: 42
Auto: Volvo V70 D5 Geartronic
bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2004 14:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dit zijn de zogenoemde "Hermafrodieten"
Misschien hebben deze personen niet aangegeven van welk geslacht ze zijn...

Als iemand slechts 1 vraagje heeft, en hij (zij) moet zich daarvoor registreren, dan doet men dit zo snel mogelijk.... dus door zo min mogelijk informatie in te vullen. Dit zijn ook de leden die eigenlijk geen lid zijn.

Ik had het er met Peter over tijdens de meeting. Als het goed is wordt er binnenkort ook een opschoonactie gehouden. Kijk maar eens hoeveel "leden" er tussen de 1~5 postings hebben. Dit zijn mensen die eenmalig een probleempje hadden. Ze hebben hier misschien wel de oplossing gevonden, maar zijn helaas niet besmet geraakt met het TDIclub virus

Ik denk dat we pas over een half jaar kunnen zien hoeveel "echte" leden we hebben. Ik gok zo tussen de 35~45 (maar meer mag natuurlijk ook!)

Tweeling Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Alex9719Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Aziz
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2004 14:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ooh ja, oke Alex..
Misschien een POLL over hoeveel leden er blijven na 1 Maart?

OfflinePersoonlijke Gallerij van AzizBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Thijs
Lite Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2004 19:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik sprak vandaag Johan en ik begrijp dat het inschrijfformulier onderweg is, dus aan het eind van de week durf ik wel een goede voorspelling te doen....nog heeeel ff geduld, jongens (en meisjes, natuurlijk!!!)

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Han
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2004 19:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het gaat er ook niet om hoeveel leden... het gaat er alleenmaar om hoe die leden het met elkaar kunnen vinden... Ik denk dat wanneer er een solide basis is het ledental ook niet veel hoeft te groeien.
Als we starten met 25 en er 1 lid per 2 maanden bij krijgen heb je het beter voor elkaar dan 400 die na een half jaar weer een andere hobby hebben....

OfflinePersoonlijke Gallerij van HanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 jan, 2004 22:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Igor,

ik ben het helemaal met je eens! Beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht....!!

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosVagtechniek
Chiptuning Feno
JD EngineeringUw advertentie hier? Mail ons!
VVTAutodiagnose-mobiel

© TDI Club Nederland 2008