Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Poll :: Ik ga de gratis update laten uitvoeren

Ja
0%
 0%  [ 0 ]
Nee
51%
 51%  [ 15 ]
Misschien
6%
 6%  [ 2 ]
Niet van toepassing
41%
 41%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 29

Auteur Bericht
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 59

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 13:57  Onderwerp:   Polletje: Terugroep actie VAG Software-update Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wie zullen er allemaal de gratis update laten uitvoeren of weet het nog niet?

Laatst aangepast door Dick-S op di 29 sep, 2015 15:23, in totaal 2 keer bewerkt
Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 13:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Echt niet.

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
Tuxik
Moderator
Moderator

romania.gif
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 14:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik mis een optie in de poll: geldt niet voor mijn auto (of NVT)
Knipoog

RB-TS-46 Golf 3 TDI
PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 15:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tuxik schreef:
Ik mis een optie in de poll: geldt niet voor mijn auto (of NVT)
Knipoog

Prima.

R@lph
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 16:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ook niet van plan. Maar omdat het om zo'n aanzienlijk aantal gaat zal vw er wel iets aan moeten doen om de 'weigerende' klanten over de streep te trekken. Dit zullen ze van 'hogerhand' wel moeten denk ik.

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
bjkli
Lite Member

nicaragua.gif
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 18:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik wil ook niet een update , me wagen is gechipt en de kans is groot na die update dat hij slechter of beroerder gaat rijden want dan klopt er niets meer van de gechipte software .misschien na de update zelfs problemen ga krijgen !

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van bjkliBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 20:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het probleem waar het allemaal om gaat is de te hoge uitstoot van NOx
dit komt vrij bij een goede verbranding van diesel.

het kan eigenlijk niet anders, dan dat het verbruik van diesel, en/of van Adblue toeneemt (Adblue zorgt voor vermindering van NOx uitstoot)

iedereen die vind dat VAG ernstig bezig is geweest. ik moet dit nog maar zien, zoals in sommige berichten staat vermeld. gaat het de klant meer geld kosten als NOx uitstoot minder is. dit klopt volgens mij ook

op een gegeven moment kan de uitstoot niet meer minder worden, of gaat het ergens anders weer negatief werken, of onmeetbare uitstoten genereren. zuren. oid

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
bartel
Lite Member

Leeftijd: 40

Auto: Audi A6 2.0 TDI
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 20:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik dacht dat adblue enkel in euro6 gebruikt wordt of ben ik mis

Een belgische krant schrijft : veel gebruikers bezochten de dealer met klacht stotterende motor, de dealer deed een software 'update' om dit te verhelpen maar in werkelijkheid werd de sjoemelsoftware verwijderd Schrik

Kreeft Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van bartelBekijk gebruikers profielStuur PM
MarcelV
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 30 sep, 2015 09:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mijn software bevalt prima, is goed mee gesjoemeld Smile

Leeuw  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van MarcelVBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 35
Auto: Audi A3 Limousine, PLS, 1.4 COD, S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 30 sep, 2015 14:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Geen TDI meer natuurlijk. Maar zou het niet eens overwegen Smile

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Eric
Lite Member

Leeftijd: 51

Auto: Golf VI GTD
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 30 sep, 2015 14:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

MarcelV schreef:
Mijn software bevalt prima, is goed mee gesjoemeld Smile

Ik zie het probleem ook niet !! Engel

Maagd Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PM
Jos_br
Sponsor

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 30 sep, 2015 21:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zal er eens over nadenken, de TT aan laten passen door de dealer....... Smile

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
bartel
Lite Member

Leeftijd: 40

Auto: Audi A6 2.0 TDI
belgium.gif
BerichtGeplaatst: do 01 okt, 2015 08:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Spannende poll Lange neus
De eerste "ja" zou een prijs moeten winnen zoals een tuning bij een sponsor of zo.

Kreeft Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van bartelBekijk gebruikers profielStuur PM
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: do 01 okt, 2015 17:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jos_br schreef:
Ik zal er eens over nadenken, de TT aan laten passen door de dealer....... Smile

Jos.

Jammer dat je de blauwe caddy 1 niet meer hebt Grijns

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
bjkli
Lite Member

nicaragua.gif
BerichtGeplaatst: do 01 okt, 2015 23:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

kunnen ze ons verplichten om die software erop te laten zetten ?
want weigerende klanten of klanten die deze update niet hebben gehad daarvan hebben ze alle gegevens.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van bjkliBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!Chiptuning Feno
VVT
Autodiagnose-mobielJos
VagtechniekJD Engineering

© TDI Club Nederland 2008