Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Poll :: Ik ga de gratis update laten uitvoeren

Ja
0%
 0%  [ 0 ]
Nee
51%
 51%  [ 15 ]
Misschien
6%
 6%  [ 2 ]
Niet van toepassing
41%
 41%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 29

Auteur Bericht
Luthad
Lite Member

Leeftijd: 34
Auto: Golf IV 1.9 TDI AXR @149.5kW
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 okt, 2015 22:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

haha echt weer een rel die wordt veroorzaakt door die moraalridders van milieurorganisaties en andere lugubere milieu-maffia instanties...
en wat naar mijn inziens ook meespeelt, is het gewoon puur een vorm van thuismarkt bescherming door de VS. Net of andere merken niet creatief handelen om te kunnen voldoen aan de emissies (GM en Ford met hun V8 motoren ed.).

Ook kent Amerika namelijk een striktere norm dan de destijds in europa geldende euro5 norm... dus ik vraag me af of het wel eens voor de in europa verkochte wagens geldt...

mij maakt het geen bal uit. Zolang en nog altijd veel meer vervuilendere dingen gebeuren in de wereld, zou ik me niet zo druk maken om die 'vuile'diesels, wat trouwens erg overtrokken wordt. In vergelijking met 10 jaar terug zijn ze juist heel erg schoon! Direct ingespoten benzine motoren produceren ook fijnstof en dergelijke.

En trouwens, als je nou vol gas rijdt.... dan is de uitstoot weer anders. Volgens mij geldt voor de uitstoot hetzelfde als voor het verbruik, namelijk hoe zwaar je rechter voet is.... geen enkele test in een lab zal de praktijk daarom benaderen. (Om over de andere belangen die met de uitkomst hiervan gemoeid gaan te zwijgen).

En het is toch algemeen bekend dat de verbruiksopgaven te optimistisch zijn. Subsidies en gunstigere regelingen werden gewoon met deze kennis verstrekt en nu gaan overheden janken om de gemiste belastinginkomsten door auto's onterecht in een te lage bijtelling te hebben ingedeeld. De hele politieke elite heeft zitten slapen en - nu geeft in dit geval VW toe dat ze een 'truckje' hebben toegepast (goh echt??) - grijpen ze dit aan om hun wanbeleid goed te praten...

Ik rijd lekker door met mijn JD software... Zwaai

Het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis erna toe!

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van LuthadBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 03 okt, 2015 20:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja beide auto's worden terug gezet cq aangepast aan de strengste milieu regels. Het milieu is mij heilig. De wereld gaat toch naar de knoppen dus daar wil echt niet aan meehelpen.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
K de Wit
Lite Member

Auto: VW Golf 6 1.6 Tdi. 156Pk 340N
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 nov, 2015 19:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zou die software update verplicht worden en wat zou er gebeuren als je het niet doet?

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van K de WitBekijk gebruikers profielStuur PM
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: Audi A3 Sportback 2.0TDI S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 nov, 2015 21:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Misschien ben ik dan wel roomser als de paus, maar ik ga het vrijwel zeker wel doen. Ga er maar vanuit dat nadelige gevolgen als een hoger brandstofverbruik of minder vermogen uiteindelijk toch wel gecompenseerd worden.

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 nov, 2015 21:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boy_c_1990 schreef:
Misschien ben ik dan wel roomser als de paus, maar ik ga het vrijwel zeker wel doen. Ga er maar vanuit dat nadelige gevolgen als een hoger brandstofverbruik of minder vermogen uiteindelijk toch wel gecompenseerd worden.

met een golf iv ???? Grijns

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tuxik
Moderator
Moderator

romania.gif
BerichtGeplaatst: di 10 nov, 2015 22:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:

Voel ik een meet bij de dealer aankomen als hij met de 4 naar de dealer gaat ? Engel

RB-TS-46 Golf 3 TDI
PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
nicotdi
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Transporter T5GP + BMW 330d Touring F31
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 nov, 2015 14:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb nu net een GTD turbo en downpipe zonder dpf op mijn 2012 1.6 tdi polo. Lijkt mij eigenlijk wel grappig om daarmee langs te gaan.

Vissen  Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van nicotdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
K de Wit
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 nov, 2015 15:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb ook de dpf laten verwijderen en chiptuning op maat en wil dit graag zo houden, rijd 10 x beter en zuiniger.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van K de WitBekijk gebruikers profielStuur PM
bartel
Lite Member

Leeftijd: 40

Auto: Audi A6 2.0 TDI
belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 nov, 2015 20:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

K de Wit schreef:
Heb ook de dpf laten verwijderen en chiptuning op maat en wil dit graag zo houden, rijd 10 x beter en zuiniger.

Het worden nog spannende tijden als men verplicht naar de dealer moet.

Kreeft Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van bartelBekijk gebruikers profielStuur PM
duiveltje
Lite Member

Leeftijd: 38

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 13 nov, 2015 17:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik hoef ook niet heen.. al dat gelapswans om dat beetje extra uitstoot.. rot op man.. ga eerst maar eens belangrijkere zaken verhelpen ipv dit.

Tweeling Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van duiveltjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
K de Wit
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 13 nov, 2015 17:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zo ist mar net Klappen

Speedy
Lite Member

Leeftijd: 48
Auto: VW Passat 2.0 TDI Highline Business
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 13 nov, 2015 18:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja Jos, geef jij nou eens het goede voorbeeld Zwaai

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeedyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Jos_br
Sponsor

Leeftijd: 59

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 13 nov, 2015 22:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speedy schreef:
Ja Jos, geef jij nou eens het goede voorbeeld Zwaai

Eens kijken of er in de Audi TTtdi ook sjoemelsoftware zit......

Jos.

Wel vreemd dat de spellingscontrole reageert op sjoemelsoftware terwijl dit het nieuwe woord van het jaar is......... Smile

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: Audi A3 Sportback 2.0TDI S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 nov, 2015 20:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:

Neehoor, heb nog een Caddy 3GP 2.0 TDI DSG staan op het erf Zwaai Zwaai

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 19 nov, 2015 18:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boy_c_1990 schreef:
Neehoor, heb nog een Caddy 3GP 2.0 TDI DSG staan op het erf Zwaai Zwaai

Auto: Golf IV 85kw AUT. Zwaai Smile

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosVagtechniek
Chiptuning FenoAutodiagnose-mobiel
VVT
Uw advertentie hier? Mail ons!JD Engineering

© TDI Club Nederland 2008