Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Boracruizer
Lite Member

Leeftijd: 25

belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 22 jun, 2016 15:08  Onderwerp:   evry mod Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Beste leden,
Ik ben nieuw hier op het forum Smile
ik heet Richie,ben 22jaar wonende te Ronse,BelgiŽ.
En ik ben de trotse eigenaar van een Vw Bora TDi Smile
ik was onlangs filmpjes aan het bekijken op Youtube,en toen zag ik er eentje passeren en dat ging over de Evry mod. Dit wou zeggen dus de brandstofpomp bedotten zodat er meer diesel zou ingespoten worden en vervolgens meer vermogen en rook zou geven Smile

Ik wou hier toch even het fijne van weten en ik vroeg mij af of er hier iemand er iets van af weet? Heb al via de zoekfunctie Evry mod gezocht maar vindt helaas niks ....

Met vriendelijke groet, Richie.

Schorpioen  Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van BoracruizerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Boracruizer
Lite Member

Leeftijd: 25

belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 22 jun, 2016 16:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik zie hier dat 17 mensen het bekijken maar niemand zegt wat?

Schorpioen  Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van BoracruizerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 59

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 22 jun, 2016 18:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boracruizer schreef:

Heb wat meer geduld Richie.

Als iemand meer info heeft reageert er vast wel iemand. Knipoog

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
Mari
Lite Member

Auto: VW Golf VII
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 22 jun, 2016 19:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boracruizer schreef:

Wellicht dat diegenen die je topic gelezen hebben niet weten wat deze mod inhoudt.

Tip: google eens op "EVRY mod tdi" en kijk eens wat er allemaal tevoorschijn komt.

Mijn persoonlijke mening: laat dit soort zaken achterwegen, wil je meer vermogen zonder allerlei bijverschijnselen, overweeg dan om de auto te laten chippen. Kost wel wat meer dan de mod, maar resultaat is er ook naar.

Of wou je als volgt door de straat rijden Knipoog

Image

OfflinePersoonlijke Gallerij van MariBekijk gebruikers profielStuur PM
TCDD
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 jul, 2016 14:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boracruizer schreef:

355 mensen hebben gekeken en maar 3 replies. Ga je nu ook huilen?

OfflinePersoonlijke Gallerij van TCDDBekijk gebruikers profielStuur PM
f.boomkamp
Lite Member

Leeftijd: 44
Auto: VW Golf 1.6TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 jul, 2016 17:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

TCDD schreef:

En jij bent de gezelligste thuis?

Frank

Leeuw Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van f.boomkampBekijk gebruikers profielStuur PM
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 jul, 2016 22:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

TCDD schreef:

Gasten ( anonymous) kunnen niet reageren Knipoog

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 18 jul, 2016 22:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik wil wel reageren maar snap er niets van.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 19 jul, 2016 11:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat Mari al zei Gert.

Google eens op Evry mod en je vindt alle info die je nodig hebt.

Evry was blijkbaar een gebruikersnaam op het Forum van tdiclub.com en heeft een potmeter op/in de ecu geplaatst die de sensor van de brandstoftemperatuur voor de gek houdt.
Enige wat er dus gebeurt dat er meer brandstof ingespoten wordt.

Info hier bijv: Voor eigen risico

caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 19 jul, 2016 11:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Die caddy van mij rookt altijd als ik veel vermogen vraag. Die is van 105 naar 204 PK ge upgrade.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 19 jul, 2016 11:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lijkt me wel leuk dat je de roet stroom kan regelen ga ik de binnenstad van Utrecht in en gooi ik hem vol open die evry mod zodat de milieu maffia even naar lucht moet happen.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoAutodiagnose-mobiel
Uw advertentie hier? Mail ons!
VagtechniekJD Engineering
VVTJos

© TDI Club Nederland 2008