Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 59

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 26 aug, 2016 21:41  Onderwerp:   Tiguan krijgt veel vermogen Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image

Met de 240Pk 2.0TDI Bi-turbo motor.

Bron:

Autoweek

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
GolfASZ
Lite Member

Leeftijd: 27

Auto: VW Passat CC
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 26 aug, 2016 23:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vind ik momenteel denk ik de mooiste en meest mannelijke auto binnen het volkswagen gamma

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van GolfASZBekijk gebruikers profielStuur PM
bartel
Lite Member

Leeftijd: 40

Auto: Audi A6 2.0 TDI
belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 27 aug, 2016 16:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

GolfASZ schreef:
Vind ik momenteel denk ik de mooiste en meest mannelijke auto binnen het volkswagen gamma

Helemaal akkoord
Een kennis van me die nooit wat met VW wou, heeft nu interesse in deze stoere bak

Kreeft Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van bartelBekijk gebruikers profielStuur PM
GolfASZ
Lite Member

Leeftijd: 27

Auto: VW Passat CC
blank.gif
BerichtGeplaatst: za 27 aug, 2016 20:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bartel schreef:
Helemaal akkoord
Een kennis van me die nooit wat met VW wou, heeft nu interesse in deze stoere bak

Groot gelijk heeft ie. Als mijn portemonnee het toeliet, was ik al naar de dealer gerend.

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van GolfASZBekijk gebruikers profielStuur PM
Renkie
Lite Member

Auto: Passat B4 ASZ
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 aug, 2016 17:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie auto. Kofferbak en tank hadden groter gemogen, zeker wanneer je een normaal reservewiel in de koffer wilt. Wel erg ruim qua zitten voor.

OfflinePersoonlijke Gallerij van RenkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD EngineeringVagtechniek
VVT
Autodiagnose-mobielJos
Chiptuning FenoUw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008