Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
StefanS
Lite Member

Leeftijd: 33

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 10 sep, 2016 17:20  Onderwerp:   Voorstellen Stefan Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo,

Na enige tijd wat rondkijken en lezen op het forum en omdat ik eindelijk voorzien ben van de tdi club kentekenhouder zal ik mij hier maar even voorstellen.

Ik ben Stefan en rij nu enige tijd in een tdi,
voor mijn huidige Passat had ik een Golf IV 1.9 tdi. Nu dus een Passat 1.9tdi 96kw 6-bak met ondertussen 265d km op de klok.

Aangezien foto's meer zeggen dan woorden hier een paar van de passat!

Image

Image

Image

Image

Image

Uiteraard hoop ik hier nog veel te lezen, te leren en hopelijk af en toe wat te kunnen delen..

Schorpioen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van StefanSBekijk gebruikers profielStuur PM
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 60

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 10 sep, 2016 21:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom Stefan en wat glimt je Passat.

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
StefanS
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 10 sep, 2016 21:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt Dick,

En hij is alleen nog maar gewassen! Binnenkort even poetsen.. In deuk

Schorpioen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van StefanSBekijk gebruikers profielStuur PM
Eric
Lite Member

Leeftijd: 51

Auto: Golf VI GTD
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 11 sep, 2016 13:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom op het forum mede Coevordernaar

Maagd Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PM
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 35
Auto: Audi A3 Limousine, PLS, 1.4 COD, S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2016 09:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom! Passat staat er nog goed bij!

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
B5TDI
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2016 16:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom hier. Net ingereden zie ik Knipoog

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
StefanS
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 15 sep, 2016 21:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt.. ook voor de reacties over de passat!

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!Vagtechniek
VVTJD Engineering
Autodiagnose-mobielChiptuning Feno
Jos

© TDI Club Nederland 2008