Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
kilsa
Lite Member

Leeftijd: 45
Auto: VW Touran Highline 2.0 TDI - 2007
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 14 nov, 2016 14:47  Onderwerp: Cool even "iemand" voorstellen Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Al langere tijd lees ik mee op dit geweldige forum, in eerdere instantie onder de naam Passatja en nu onder de naam Kilsa. Reden, ben er effe tussen uit geweest omdat ik een lease auto had (geen VAG) na het aflopen van het lease contract is er geen nieuwe meer gekomen dus weer op zoek. Daar ik op dat moment geen betaalbare Passat kon vinden heb ik een Ford Mondeo TDci gekocht. tja, jammer van het geld. na 1 jaar met verlies verkocht en alsnog een Passat gehaal, deze laten meppen, EGR dicht en tunning bij Jos. heerlijk Heel blij Weer een jaar verder kom ik een Touran tegen, da's wel wat anders maar wat een praktische ruimte ! de 2 kids waren direct verkocht, ze vonden de tafeltjes erg handig Knipoog Tja de vrouw vond het ook wel een overstap waard, Ik twijfelde maar na een proefrit was ik erg verbaasd. Na wat onderhandelingen hebben we de aankoop (met garantie) gedaan. Ik moet zeggen het rijd boven verwachting ! Op dit moment mis ik mijn oude maat dan ook niet Aanbid Ik ben op de hoogte van alles wat er over de touran geschreven wordt, zowel positief als negatief. Ik hoop dat het meeste gebeurt is en we veel plezier kunnen hebben van de auto.

Betreft,

VW Touran 136 PK (AZV) 2007 (komt uit Belgie)
Hand geschakeld (6) Highline uitvoering.

Uiteraard staat EGR verwijderen en Tunning op de planning. ( Jos, je hebt mail)

Tweeling Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van kilsaBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 60

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 14 nov, 2016 17:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Veel plezier met de Touran.

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
kilsa
Lite Member

Leeftijd: 45
Auto: VW Touran Highline 2.0 TDI - 2007
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 nov, 2016 15:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt ! Knipoog

VW Touran Highline 2.0TDI AZV - 2007

Tweeling Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van kilsaBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoAutodiagnose-mobiel
Jos
Uw advertentie hier? Mail ons!VVT
JD EngineeringVagtechniek

© TDI Club Nederland 2008