Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
daaske
Lite Member

Leeftijd: 40

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 27 jan, 2017 22:55  Onderwerp:   Ik en me MK2 diesel Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi mijn naam is Boyke en ben in bezit van een MK2 1.6 diesel uit 1985 heb er momenteel een 1.9 van een type 3 in liggen incl subframe en aangepaste stuur bekrachtiging.
In het dagelijkse leven werk ik op een auto sloop.

Mijn aankomend project fase is er een tdi in te leggen van een caddy maar dan wel compleet mechanisch te maken (alleen op zoek naar een geschikte diesel pomp daar voor).
Respect Feest

Steenbok Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van daaskeBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 jan, 2017 08:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dit zijn leuke projecten. foto's ? en welkom.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
daaske
Lite Member

Leeftijd: 40

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2017 19:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image

Steenbok Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van daaskeBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD Engineering
Chiptuning FenoJos
VVTUw advertentie hier? Mail ons!
VagtechniekAutodiagnose-mobiel

© TDI Club Nederland 2008