Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Didden
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Audi A4 Avant
belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 23 sep, 2017 07:50  Onderwerp:   audi b7 2006 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo,
alweer even geleden dat ik hier ben geweest.

de dommerik die ik ben had de originele waarder niet opgeschreven.
en nu zou ik terug iets uit moeten zetten.

dat ik geen 2 keer meer moet drukken op de ab voor alle deuren te openen.

en als ik hem in achteruit zet blijft die zoemer veel langer piepen. normaal is dat een kort piepje. nu duurt dat 4 5 sec

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
Roy_01
Lite Member

Leeftijd: 34

Auto: Scirocco 2010 2.0 tdi dsg
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 sep, 2017 07:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als het een codering is zou je even in de vcds map moeten kijken op je computer.
Als er nog een oude log staat kun je zien wat er veranderd is door ze te vergelijken.
Bij een adaptation waarde wordt het wat lastiger, kanaal opzoeken waar je de pieptoon kunt aanpassen en enkele waardes uitproberen.

Steenbok Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Roy_01Bekijk gebruikers profielStuur PM
Didden
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 19 mei, 2018 22:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nog even iets vragen.

Ik heb in het verleden iets aangepast aan de rijlichten.

Nu viel me overlaats pas op dat de rijlichten altijd branden. Ook staat de schakelaar op uit of op auto.

Branden ze overdag nog.
enkel op de stand stadslicht (parkeerlicht)of hoe zeg je dat. dan gaan ze uit.

Wie weet hoe ik dit moet omzetten.

Heb op speek zijn site gekeken maar vind niet direct iets. Ben nu al 3 weken aant zoeken hiernaar

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
Tuxik
Moderator
Moderator

romania.gif
BerichtGeplaatst: za 19 mei, 2018 22:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heeft te maken met DRL of je hebt ergens iets op skandinavie gezet

RB-TS-46 Golf 3 TDI
PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Didden
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 19 mei, 2018 23:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ok dan moet ik in die richting zoeken.

Roy_01
Lite Member

Leeftijd: 34

Auto: Scirocco 2010 2.0 tdi dsg
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 20 mei, 2018 22:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Module 09 byte 11 bit 02 permanent running lights via low beam uitvinken

Module 09 byte 26 bit 03 drl only active with assistance driving light active dus alleen op standje auto, aanvinken

Maar zie dat jouw auto uit 2006 is en een ccm heeft dus waaschijnlijk kloppen de bits, bytes en module niet maar dan weet je in iedergeval de benaming.

Steenbok Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Roy_01Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosJD Engineering
Vagtechniek
Chiptuning FenoAutodiagnose-mobiel
VVTUw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008