Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
AJS
Lite Member

Leeftijd: 40

Auto: audi A4 1.9TDI (B7)
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 mei, 2019 00:07  Onderwerp:   garage/monteur Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Na veel zoeken en wikken en wegen uit eindelijk maar besloten hier een topic te openen.

Over het algemeen doe ik het liefste al het onderhoud aan mijn voertuigen zelf, maar na de geboorte van mijn zoon en alle andere zaken komt er toch een gebrek aan tijd.

nu heb ik wel eens nood gedwongen een auto naar een garage gebracht, maar over het algemeen komt deze niet veel beter terug.

de meeste moet je oppassen dat ze niet ongevraagd dingen gaan doen. ( heb al meerdere malen mee gemaakt dat bijvoorbeeld remblokken of schijven vervangen werden, nadat ik het zelf had gedaan. iedere keer weer een hele discussie aangezien ik altijd vervangen onderdelen wil zien)
verder missen er altijd we boutjes, schroefjes of kapjes.

monteurs in garages zijn over het algemeen niet heel erg gemotiveerd om iets goed af te leveren, maar meer:"getting the job done" . het liefste zo snel en goedkoop mogelijk.

Nu weet ik wel een garage welke ik redelijk vertrouw, maar ook daar is een nieuwe monteur in dienst en de persoon welke het voorheen secuur deed doet dus niet veel meer zelf.

Nu mijn vraag of er nog adressen zijn welke in de buurt van Utrecht- Veenendaal liggen welke mensen goede ervaringen mee hebben en ook nog betaalbaar zijn?

Of misschien zelfs iemand van het forum, die iets wil bijverdienen.

momenteel moet bij mij de distributie en waterpomp vervangen worden.
niet een heel ingewikkelde klus, maar net wel iets wat niet in een half uurtje is gedaan.

ik ben benieuwd en wellicht dat dit een mooie start is om zoiets bijvoorbeeld in kaart te gaan brengen.

het betreft een A4 1,9TDi uit 2006

Boogschutter Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van AJSBekijk gebruikers profielStuur PM
Tuxik
Moderator
Moderator

romania.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 mei, 2019 08:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het was even zoeken voor ik de regio gevonden had, daarom even wat meer aandacht op de regio gegeven.

RB-TS-46 Golf 3 TDI
PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
AJS
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 12 mei, 2019 18:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tuxik schreef:
Het was even zoeken voor ik de regio gevonden had, daarom even wat meer aandacht op de regio gegeven.

Dank voor het advies.
In de titel had ik al vernoemd dat het omgeving utrecht/veenendaal betreft, maar bij deze nog wat extra aandacht daar op

Boogschutter Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van AJSBekijk gebruikers profielStuur PM
pasa66
Lite Member

Leeftijd: 24
Auto: VW Polo 9n3
turkey.gif
BerichtGeplaatst: do 06 jun, 2019 07:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hey AJS,

Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar zelf heb ik goede ervaring bij Autorage in Utrecht Overvecht. Onderhoud en dergelijke wil ik je graag wel helpen maar helaas voor een distruwissel heb ik nog geen genoeg ervaring..

Gr Pasa

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van pasa66Bekijk gebruikers profielStuur PM
AJS
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 28 jun, 2019 18:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

inmiddels heb ik de alle onderdelen en zit ik nog te twijfelen of ik het niet vna het weekend zelf ga doen.

ik heb het bij mijn B5 wel gedaan en stelt niet veel voor, mits je weet waar alles zit en hoe. was de eerste keer dus aardig wat puzzelen.

heb een prijs opgevraagd bij Audi, maar 900E gaat mij echt te ver.

ik zal eens kijken bij autorage.

vandaag even de remschijven en blokken vervangen en komende maandag naar de APK.

iemand nog goede ideeen om de riem te laten vervangen?
wellicht dat iemand ergens de mogelijkheid heeft het samen met mij te doen tegen een vergoeding?
scheelt mij een hoop uitzoekwerk en verassingen.

AJS
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 09 jul, 2019 08:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bij autorage geweest en die was een stuk schappelijker dan de dealer.

uiteindelijk toch maar besloten mezelf even boos te maken en een paar uur later zat alles er netjes in.

Auto is inmiddels ook door de APK keuring

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekJD Engineering
Jos
Uw advertentie hier? Mail ons!VVT
Autodiagnose-mobielChiptuning Feno

© TDI Club Nederland 2008