Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
caine
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 11 jun, 2019 16:00  Onderwerp:   Verkeerde N75 kan zomaar geplaatst worden? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mijn tdi ahu hoort een n75 sensor in met nummer 028906283F .
Toevallig heb ik nog een n75 sensor liggen met nummer 1H0 906 627.

Kan die zomaar geplaatst worden of is dit een echte NO-GO ?

Alvast bedankt voor het antwoord.

*** bij problemen rubriek is het een kleine moeite om de oplossing onderaan je topic te zetten. Kleine moeite maar groot plezier voor anderen die zoek-functie gebruiken als ze soortgelijk probleem hebben***

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caineBekijk gebruikers profielStuur PM
Tuxik
Moderator
Moderator

romania.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 jun, 2019 19:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Toen de LMM in mijn AJM de geest had gegeven heb ik getest met een LMM van de BKD van mijn vader.
Dat loopt gewoon goed.
Heb toen een BKD LMM gevonden via Ebay en die heeft me nooit in de steek gelaten.
De originele heeft het 70.000 volgehouden (en was toen echt op)
en de vervanger heeft er in gezeten van 70.000 tot 200.000 en toen is de auto verkocht.

Intussen is de wagen ook nog gechipt met die BKD LMM erin.

Ik zeg, proberen met die andere LMM (en meteen loggen die hap), dan weet je of het werkt of niet.

RB-TS-46 Golf 3 TDI
PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 jun, 2019 20:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een LMM is wel even anders als een N75 .

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tuxik
Moderator
Moderator

romania.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 jun, 2019 20:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Een LMM is wel even anders als een N75 .

Sorry, my bad !!
Dat is idd heel wat anders ...
Was druk op werk waardoor dit er door geglipt is Huil

RB-TS-46 Golf 3 TDI
PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
caine
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 15 jun, 2019 22:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zulke dagen hebben we allemaal wel eens haha.
Ben wel nog steeds benieuwd of dit zomaar kan, wat die verschillende n75 sensoren betreft.

*** bij problemen rubriek is het een kleine moeite om de oplossing onderaan je topic te zetten. Kleine moeite maar groot plezier voor anderen die zoek-functie gebruiken als ze soortgelijk probleem hebben***

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caineBekijk gebruikers profielStuur PM
Jos_br
Sponsor

Leeftijd: 58

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 16 jun, 2019 15:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

AHU is een wastgate turbo en heeft dus een andere aansturing/N75 dan de variabele turbo.

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosChiptuning Feno
JD EngineeringVVT
Autodiagnose-mobiel
VagtechniekUw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008