Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
AudiA3165
Lite Member

Leeftijd: 19

Auto: Golf IV
australia.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2004 21:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Sorry, ben van de moderne generatie papierstapels beginnen al bij de voordeur. Hoe meer ik elektronisch kan krijgen hoe beter.

Schorpioen Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van AudiA3165Bekijk gebruikers profielStuur PM
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2004 21:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Renate doet het clubblad helemaal zelf! da's is echt toppie!!

Een "echt" clubblad heeft inderdaad zijn charme, iets wat je kan aanraken. Kijk als ik de stekker uit tdiclub trek is er niets meer van over (niet dat ik dit zo snel doe hoor ), bij het ontwerp van Renate blijft er wel degelijk wat over.

Johan

Nee, we maken het met z'n allen.
Als ik geen verhalen en info krijg heeft het blad geen toekomst.
Het blad is voor en door leden gemaakt.

De redactie.

P.S he Richard, ik ben niet de kwaadste hoor.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
chaos
Lite Member

BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2004 22:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

P.S he Richard, ik ben niet de kwaadste hoor.

gelukkig zou me wat raar lijken als je thuis in zo'n pakje en met een grote knuppel rondloopt

OfflinePersoonlijke Gallerij van chaosBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Han
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 30 jan, 2004 21:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

He Aziz... de enige reden dat ik niet in de auto van Richard zou willen rijden is zo'n aanbieding als die van jou...(ha,ha)
Denk dat je meer kans zou maken als je blond was, en een andere cupgroote had(bedoel niet je banden)....
Ben wel benieuwd of Richard hier op ingaat...
en wij vragen ons toch wel af wat voor creatieve ideeen je wel niet hebt??

OfflinePersoonlijke Gallerij van HanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
TeazNutz
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 feb, 2004 10:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Word er ook naar Belgie verzonden?

OfflinePersoonlijke Gallerij van TeazNutzBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 04 feb, 2004 19:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Teaznutz,

uiteraard wordt er naar BELGIE gezonden!!!!!!!!!! Geen probleem, is juist een uitdaging!!!

Dus, aarzel niet en schrijf je in!!!!!

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
liberty
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 25 mei, 2004 21:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou ben ik *zowat* overgehaald en wil het inschrijvingsformulier downloaden, maar die doet ut niet?

Not Found
The requested URL /inschrijving/Inschrijfformulier.doc was not found on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.28 Server at www-4.isd-holland.nl Port 80

OfflinePersoonlijke Gallerij van libertyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 25 mei, 2004 22:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bij mij doet ie het wel

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 25 mei, 2004 22:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Nou ben ik *zowat* overgehaald en wil het inschrijvingsformulier downloaden, maar die doet ut niet?

Ik heb je een pm gestuurd

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
liberty
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 25 mei, 2004 23:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik jou ook

OfflinePersoonlijke Gallerij van libertyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 mei, 2004 01:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gewoon doen!!!! Tis hier beregezellig namelijk en er zijn genoeg mensen hard voor aan het werk om alles aan de gang te houden/krijgen

Wim

VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 27 mei, 2004 19:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Persoonlijk vind ik alleen de site het geld al waard. Geeft veel info. Ook het chatten is erg gezellig. Om de site te onderhouden is wel geld nodig.
Als je een probleem hebt met je tdi en je post dit op de site dan komen er ik denk in 95% van de gevallen bruikbare tips. In zo'n geval zijn die tips vaak wel al die 32,50 waard.
Heb je een probleem met je tdi en je brengt hem na de garage dan ben je die 32,50 in ong. een half uur kwijt. moet je noch maar hopen dat er dan ook een oplossing is. Ik ken leden die meerdere honderden euro's aan een garage kwijt zijn geweest en waarbij het probleem dan nog niet eens was opgelost.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
liberty
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 27 mei, 2004 22:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja, ja, het inschrijfformulier is onderweg! Dus best een beetje trots dat ik me nu (bijna) full member van de tdiclub.nl mag noemen...

Renate
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 27 mei, 2004 22:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja, is aangekomen hoor!!!
Van harte welkom.

CenturyBoy
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: VW Passat 3BG Variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 27 mei, 2004 23:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als alles nu goed gaat, heb je er alweer een full-member bij!

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van CenturyBoyBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoVagtechniek
Autodiagnose-mobiel
VVTJD Engineering
JosUw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008