Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
DidierB
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 30 nov, 2004 13:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Toch nog een vraagje: blijft je lidmaatschap 1 jaar geldig, of tot het eind van het jaar geldig? Maakt wel een groot verschil als ik me nu zou inschrijven....

Groeten,

Didier

OfflinePersoonlijke Gallerij van DidierBBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
snookkie
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 30 nov, 2004 15:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hey allemaal!

En weer een Full-member erbij!

Heb m'n eigen ook maar even aangemeld en ben benieuwd wat er voor me verborgen werd haha

Snook

OfflinePersoonlijke Gallerij van snookkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 30 nov, 2004 18:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Toch nog een vraagje: blijft je lidmaatschap 1 jaar geldig, of tot het eind van het jaar geldig? Maakt wel een groot verschil als ik me nu zou inschrijven....

Groeten,

Didier

Je word lid voor 12 maanden.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
bassochist
Lite Member

Leeftijd: 36

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 30 nov, 2004 21:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik heb ook net het inschrijfformulier verstuurd.

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Renate
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 dec, 2004 10:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

In 4 dagen 8 fullmembers erbij.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
DidierB
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 05 dec, 2004 23:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Of toch 7 fullmembers...

Ik probeer al een week of zo de BIC of SWIFT nummer van de club te bekomen, zonder resultaat.

Ik heb hiervoor Renate aangeschreven. Renate verwees me door naar Teaznutz. Van Teaznutz heb ik geen antwoord ontvangen. Dan maar een mailtje gestuurd naar Peter Liemburg, hier ook geen antwoord.

Dan heb ik uiteindelijk besloten fullmember te worden, maar dan lukt het niet omdat ik niet kan betalen...

Ik beschuldig hier niemand van wat dan ook, maar misschien is er ergens iets misgelopen in de communicatie en daarom probeer ik het hier nogmaals.

Wat is een BIC of SWIFT nummer en waarvoor dient het?
BIC = Bank Identification Code, ook gekend als SWIFT nummer. Dit nummer is, zoals de naam het zelf zegt, verbonden aan de bank en is vereist voor een EU-overschrijving uit te voeren. Een EU-overschrijving is kostenloos, maar wanneer je geen BIC kan voorleggen komt er een absurd hoge administratieve kost bij. In dit geval zou dit zo'n 25€ bedragen, hetgeen ik niet bereid ben af te staan aan de bank voor een overschrijving van 32,50€.

Hoe bekom je deze BIC? Simpel! Even naar je bank bellen et voila!

Dus als iemand me dit kan bezorgen ben ik gelukkig en hebben jullie er een fullmember bij!

Hoopvol wachtend,

Didier

OfflinePersoonlijke Gallerij van DidierBBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
DidierB
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 12 dec, 2004 12:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Even melden: Peter heeft me de nodige gegevens bezorgd. Jippie, nu kan ik me als fullmember registreren!

Heb al een plaatsje gereserveerd in m'n portefeuille voor m'n lidkaart hehe

Groeten,

Didier

TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 12 dec, 2004 14:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

|Yooooo,

had geen tijd om de mails te lezen maar ben blij te horen dat het nu geregeld is! WELKOM uiteraard!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
LeftLiner
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 03 jun, 2005 00:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Beste heren dames van het bestuur;

Kan iemand mij het inschrijfformulier toesturen via email naar dpouw@home.nl

link via de site doet hij het namelijk niet.

Bij voorbaat dank,

Dennis

OfflinePersoonlijke Gallerij van LeftLinerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDIClub Webshop
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 jun, 2005 08:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@ Dennis,

Het is geregelt
Check je e-mail, je hebt van mij een inschrijfformulier ontvangen

Suc6,
Tim.

quote:

Bij voorbaat dank,

Dennis

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDIClub WebshopBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 jun, 2005 11:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Bij voorbaat dank,

Dennis

Link doet het wel hoor
Kan zijn dat je een blokup popper heb ofzo.
Maar Tim heeft je al geholpen.

LeftLiner
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 03 jun, 2005 11:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt.

Inschrijfformulier kun je binnenkort verwachten.

groet,

Dennis

OfflinePersoonlijke Gallerij van LeftLinerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 jun, 2005 11:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Bedankt.

Inschrijfformulier kun je binnenkort verwachten.

groet,
Dennis

U vraagt wij draaien

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
VespaCiao
Lite Member

Auto: VW Caddy 1999
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 27 apr, 2006 08:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zou ook graag vol lid willen worden.

OfflinePersoonlijke Gallerij van VespaCiaoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Thijs
Lite Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 27 apr, 2006 08:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Ik zou ook graag vol lid willen worden.

je vindt alle benodigde info om Full Member te worden [url="http://www.tdiclub.nl/lidworden.asp"]HIER[/url].

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Autodiagnose-mobiel
Uw advertentie hier? Mail ons!JD Engineering
VagtechniekVVT
Chiptuning FenoJos

© TDI Club Nederland 2008