Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 27 jan, 2004 20:48  Onderwerp:   INSCHRIJVING en VOORDELEN!!! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vanuit het bestuur het volgende:

Hieronder volgt nog een korte uitleg voor wat betreft de voordelen als zijnde een betalend lid van TDIClub Nederland.

1. Een ledenpas die korting biedt bij vele bedrijven danwel andere
organisaties en instanties;
2. Een transparante sticker van 20x4 cm voor aan de binnenzijde van
je autoruit. (kras-, water- en hittebestendig);
3. Een nummerplaathouder met daarop www.tdiclub.nl
4. Elk kwartaal een werkelijk formidabel clubblad. Dit clubblad wordt
per post bezorgd, je hoeft je deur er niet eens voor uit!!;
5. Toegang tot het VIP-gedeelte van deze website;
6. Korting bij speciale evenementen;
7. Verrassingen op meetings of andere bijeenkomsten.

De voordelen voor betalende leden zullen alleen maar meer worden, dus schroom niet en schrijf je in! Inschrijfformulier vindt u bovenaan de site.

Voor de niet betalende leden het volgende:
Geen toegang tot het VIP gedeelte van deze website. Ook zult u niet op de hoogte worden gehouden van het laatste nieuws daar u geen clubblad zult ontvangen. Mocht u nog geen ingeschreven lid zijn dan biedt het inschrijfformulier u de oplossing. Dit formulier vindt u bovenaan de website op de homepage. Voor vragen wendt u zich tot de webmaster te bereiken via renate.tdiclub@quicknet.nl

Bestuur TDIClub Nederland

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
mies
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 27 jan, 2004 20:57  Onderwerp:   INSCHRIJVING en VOORDELEN!!! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Netjes gedaan Peter en bestuur.

Duidelijke uitleg, ik schroom niet dat
ik een betalend lid ben geworden.
Lekker hoor al die voordelen. Thx again.
Wie volgt?

Ciao Mies

OfflinePersoonlijke Gallerij van miesBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 27 jan, 2004 21:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo Bestuur,

de voordelen van een lidmaatschap zien er goed uit!!

IEDEREEN DUS LID WORDEN!!!!!

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Mark.B5
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 27 jan, 2004 21:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat is er dan te vinden in MEMBERS ONLY? Of moet je voor het antwoord ook betalen?

Blijft het forum wel gewoon openbaar, net als het fotoalbum?

Groeten, Mark

VerborgenPersoonlijke Gallerij van Mark.B5Bekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 27 jan, 2004 21:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kom op Mark gewoon lid worden , krijg je echt geen spijt van.

Gr. Henno

Ja want alleen Leden weten wat niet leden missen!!!!

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Han
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 27 jan, 2004 22:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zijn we nou echt van die Hollanders... of zijn we liefhebbers?
Ik weet dat euro's geen guldens zijn, maar ik denk, dat als ik een auto zou kopen, ik dit van een clublid zou doen... dus die 32,50 krijg je vast wel bij je inruil terug. Wie wil er nu geen TDI kopen van een clublid? Al kreeg je alleen de kentekenplaat houder is het de moeite waard...
members only is het nieuws en info voor de geinteresseerden en wil je dit weten... [url="mailto:renate.tdiclub@quicknet.nl"]webmaster[/url]

OfflinePersoonlijke Gallerij van HanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 27 jan, 2004 22:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:
Zijn we nou echt van die Hollanders... of zijn we liefhebbers?
Ik weet dat euro's geen guldens zijn, maar ik denk, dat als ik een auto zou kopen, ik dit van een clublid zou doen... dus die 32,50 krijg je vast wel bij je inruil terug. Wie wil er nu geen TDI kopen van een clublid? Al kreeg je alleen de kentekenplaat houder is het de moeite waard...
members only is het nieuws en info voor de geinteresseerden en wil je dit weten... webmaster

Ik had het niet beter kunnen zeggen!!

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
tdibas
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 27 jan, 2004 23:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik vin t ook leuk om mee te betale die sticker plak ik wel op mn deur van mn kamer ofzo enne kenteken plaat zie ik wel... ik betaal wel het hele bedrag ookal maak ik nie van alles gebruik... maar voor ik t echt toezeg... om wat voor bedragen gaat het als ik vragen mag >>>

OfflinePersoonlijke Gallerij van tdibasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Johan
Erelid
Erelid

Leeftijd: 42
Auto: VW Golf Variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2004 07:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ha Bas,

Bij [url="http://www.tdiclub.nl/inschrijving.asp"]inschrijving[/url] kun je alle details zien en opvragen..

Steenbok Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van JohanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Aziz
Lite Member

BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2004 10:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

AHA, kijk dit is het echte werk.

@ Richard:
quote:
Als ik hem verkoop haal ik mijn kentekenhouder ervan af!!

als je die auto nou aan mij verkoopt dan hoef je die kentekenplaathouder niet eraf te halen...

OfflinePersoonlijke Gallerij van AzizBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
pindar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2004 18:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Top geregeld Guys!

Ik lees toch weer de oud hollandse zuinigheid. hahahahaha

GR: Michel

OfflinePersoonlijke Gallerij van pindarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
AudiA3165
Lite Member

Leeftijd: 18

Auto: Golf IV
australia.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2004 19:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik moet er nog wel over denken, aangezien de meeste 'voordelen' niet zo interessant zijn voor mij persoonlijk.
Verder is het misschien een tip om af te zien van een fysiek clubblad en deze gewoon in pdf format digitaal te verspreiden onder de leden. Dat scheelt namelijk enorm in de kosten, als je geen gebruik hoeft te maken van een drukkerij, laat staan als je het clubblad in 4 kleuren wil laten drukken.

Verder waardeer ik het enorm dat jullie zoveel tijd stoppen in deze site.

Schorpioen Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van AudiA3165Bekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2004 20:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou en ik denk dat het besparen op een clubblad niet zo veel zal opleveren, plus het heeft toch z'n charme zo'n blad, maar ja dat moet het bestuur maar beslissen, kom op gewoon lid worden, ze werken er zo hard voor die bestuursleden

Gr. Henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Admin
Site Admin
Site Admin

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2004 20:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate doet het clubblad helemaal zelf! da's is echt toppie!!

Een "echt" clubblad heeft inderdaad zijn charme, iets wat je kan aanraken. Kijk als ik de stekker uit tdiclub trek is er niets meer van over (niet dat ik dit zo snel doe hoor ), bij het ontwerp van Renate blijft er wel degelijk wat over.

Johan

OfflinePersoonlijke Gallerij van AdminBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 jan, 2004 20:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Op de vorige club waar ik lid van was, hadden we ook een clubblad en ik heb ze nog allemaal. Het is toch erg leuk om die "oude" boekjes nog eens een keer door te bladeren.
Dus: gewoon een clubblad!!

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVTAutodiagnose-mobiel
Uw advertentie hier? Mail ons!Chiptuning Feno
Jos
JD EngineeringVagtechniek

© TDI Club Nederland 2008