Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Poll :: Betalend lidmaatschap

Ik wil meer weten!
15%
 15%  [ 20 ]
Alleen als er voordeel te halen is
19%
 19%  [ 25 ]
Ja!
26%
 26%  [ 34 ]
Niets voor mij
37%
 37%  [ 47 ]
Totaal aantal stemmen : 126

Auteur Bericht
Admin
Site Admin
Site Admin

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 30 jan, 2004 22:45  Onderwerp:   Betalend lidmaatschap? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De voordelen van betalend lidmaatschap:

Een TDICLUB pas , waar je korting krijgt bij de volgende bedrijven (PS: Er komen steeds meer bedrijven bij!)

• DM Tuning: 100 euro korting op een chip
• Dolf van Eijk automaterialen te Rotterdam: 10 tot 30% korting,uitgezonderd aanbiedingen
www.redesignonline.nl: 10% korting
• tdipowerbox.tk; 10 % korting

+

Kentekenplaathouder met tekst: www.tdiclub.nl
Raamsticker: TDI CLUB NL
Privéforum
Clubblad TDINFO, 4 keer per jaar

OfflinePersoonlijke Gallerij van AdminBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 30 jan, 2004 23:00  Onderwerp:   Betalend lidmaatschap? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

natuurlijk, alleen zo kan de club groeien!!

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
chaos
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 30 jan, 2004 23:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik zit eignelijk op nog meer voordeeltjes te wachten.

sticekrs plak ik toch niet op mijn auto, en van de nummerplaathouders weet ik het nog niet hangt er vanaf hoe ze eruit zien.

ik was al wel van plan lid te worden, maar echt voordeel heeft et nog niet.

forummen is natuurlijk wel super leuk

OfflinePersoonlijke Gallerij van chaosBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
mies
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 30 jan, 2004 23:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

ik zit eignelijk op nog meer voordeeltjes te wachten.

sticekrs plak ik toch niet op mijn auto, en van de nummerplaathouders weet ik het nog niet hangt er vanaf hoe ze eruit zien.

ik was al wel van plan lid te worden, maar echt voordeel heeft et nog niet.

forummen is natuurlijk wel super leuk

Je bent niks verplicht hoor!!! Kijk maar ff

Ciao Mies

OfflinePersoonlijke Gallerij van miesBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
chaos
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 30 jan, 2004 23:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Je bent niks verplicht hoor!!! Kijk maar ff

Ciao Mies

ik snap dat het niet verplicht is om die spullen op mijn auto te plakken, maar je betaald er wel voor zonder datje ze gebruikt.

OfflinePersoonlijke Gallerij van chaosBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 30 jan, 2004 23:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo,
gewoon allemaal lid worden.

Hoe meer leden,des te meer bedrijven die zich geroepen voelen
om kortingen te geven.

Doen dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Admin
Site Admin
Site Admin

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 30 jan, 2004 23:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het gaat ook niet primair om de sticker chaos, alhoewel deze heel erg netjes wordt!

Voor mij zou het erom gaan dat je "echt" lid bent van tdiclub en niet een "gewoon" forumlid. Niet dat daar iets mis mee is hoor.

Bovendien als je besluit je auto te chippen hebben je sowieso al €100 in de zak bij Mtuning, laat staan de andere korting-sponsoren.

Groet'n,
Johan

OfflinePersoonlijke Gallerij van AdminBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 30 jan, 2004 23:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Bovendien als je besluit je auto te chippen hebben je sowieso al €100 in de zak bij Mtuning, laat staan de andere korting-sponsoren.

Groet'n,
Johan

En dan heb je alweer €67.50 verdient!!

Edited by - marcel on 30 January 2004 23:32:55

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
chaos
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 00:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Groet'n,
Johan

hoi Johan, alleen jammer dat ik niet hellemaal naar belgie ga om te chippen

maar zoals ik al zei ik wordt wel lid, alleen hoop ik dat er in het noorden ook nog bedrijven bij komen die korting geven!

pindar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 00:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Chaos,

Rij je geen TDI dan???
Even een dagje heen und wieder met je heilige koe
Lekker toeren en voor nix gaat alleen de zon op man

GR: Michel

OfflinePersoonlijke Gallerij van pindarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
chaos
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 12:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Chaos,

Rij je geen TDI dan???
Even een dagje heen und wieder met je heilige koe
Lekker toeren en voor nix gaat alleen de zon op man

haha heb je hellemaal gelijk in kost natuurlijk geen drol om naat belgie te tuffen! maarja kost wel een dag.

pindar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 13:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou wat let je nog Chaos!

Het kost een drol !
Het kost een dag so what! als je morgen onder de bus loopt dan heb je dagen genoeg

Dus een dag niet genoten is een dag niet geleefd
En er zijn genoeg bedrijven in ons koude, natte, kikkerland die chips verkopen en monteren.

Kost een drol +
Kost geen dag !
Maar wel plezier.

Sorry voor het afwijken van de topic! ik laat het hierbij

OfflinePersoonlijke Gallerij van pindarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 14:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gniffel

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
chaos
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 15:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 15:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Chaos, het idee alleen al dat je een club steunt in zijn groei en jij maakt daar deel van uit!!!!

Enne, wat wordt er allemaal besproken in het prive forum???
Ja, voor jou nu nog een vraag en voor de echte leden een weet!

Kan je al wel vertellen dat de echte details en nieuwtjes aldaar worden besproken dus reden te meer om echt lid te worden!!

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning Feno
VVTAutodiagnose-mobiel
JosJD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008