Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 14:53  Onderwerp:   TDICLUB word gemeld in de autoweek! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

UIT: Autoweek nr. 6 2004 blz: 24,

TDI-club
Interessant voor de vele bestuurders van een Audi, Seat, Skoda of Volkswagen met TDI-motor is de website www.tdiclub.nl. Deze site biedt niet alleen informatie over de TDIclub Nederland zélf, maar kent ook een forum, een chatbox, advertenties, handleidingen en nog veel meer TDI-wetenswaardigheden.

Dus we staan als club nu ook al in de autoweek. heeft iemand van de club een berichtje gestuurd naar de autoweek, of heeft autoweek de club zelf ontdekt?

voor personen die via de autoweek bij deze site zijn gekomen: graag aanmelden op de site en op deze posting een reply. dan weet de club hoeveel invloed zo'n melding in een autoblad heeft.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
chaos
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 15:00  Onderwerp:   TDICLUB word gemeld in de autoweek! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dit is mooi man!

ik ben idd ook wel benieuwd hoe ze dr bij komen,

grote kans dat een van de redacteurs hier gewoon eens voorbij gesurft is.

OfflinePersoonlijke Gallerij van chaosBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 15:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Groot nieuws!!!!!

Ik weet dat onze super PR man Thijs ooit een berichtje heeft gestuurd naar AUTOWEEK dus...............

SUPER TOCH!!!!!!!!!!!!

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 15:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Admin
Site Admin
Site Admin

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 16:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Thijs, geweldig jongen!!

OfflinePersoonlijke Gallerij van AdminBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
mies
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 16:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Thijs, geweldig jongen!!

Ja ja `we`gaan de goeie kant op.
Perfect gedaan Thijs.

Ciao Mies

OfflinePersoonlijke Gallerij van miesBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Meneer Eric
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 16:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wicked

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Meneer EricBekijk gebruikers profielStuur PM
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 17:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Reken maar, dat er nu heel wat hits bij gaan komen!!
Het is het meest gelezen autoblad van Nederland

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Thijs
Lite Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 18:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik sta er echt van te kijken; ik heb ze een week of wat geleden een mailtje gestuurd, maar ik heb nooit meer iets van ze gehoord....

wel ontzettend leuk, he? Ik lach me echt kapot!! Nu het VW mag nog en dank ben ik eens benieuwd. Ik heb trouwens ook de mags van Audi, Seat en Skoda benaderd voor een artikel'daat he ik (nog) niets van gehoord. Maar zoals je ziet, wil dat niet veel zeggen.

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Henno
Lite Member

Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 20:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De TDIclub wordt beroemd, laat de sponsers nu maar komen en laten we nou eerlijk zijn wie wil er nou niet echt lid worden van deze club worden??

Gr. Henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
pindar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 23:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Great news guys!

Ga maandag meteen even een AUTOWEEK halen. leuk man

GR: Michel

OfflinePersoonlijke Gallerij van pindarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Henno
Lite Member

Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 23:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou, toen ik vanavond thuis kwam had Renate hem al gekocht, kun je nagaan dit Forum heeft ook al een positieve invloed op de oplage van autoweek, dus als ik autoweek was dan zou ik juist ja....sponseren

Gr, Henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Admin
Site Admin
Site Admin

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 31 jan, 2004 23:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Pcies,

Kijk als Autoweek nou korting geeft op hun clubblad
Mja..

OfflinePersoonlijke Gallerij van AdminBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 feb, 2004 12:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De autoweek kopen om het "artikel" puur en alleen over de tdiclub is zonde. de complete tekst staat in mijn eerste posting.
Je zou hem natuurlijk wel kunnen kopen als kleine dank voor de vermelding.
Ook staan er , naar mijn mening, leuk artikel in over de evt. nieuw golf cabrio/coupe en er staat een vergelijking in tussen VW multivan 2.5tdi, renault espace dCi en mercedes benz viano cdi

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 feb, 2004 22:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De plaatsing werpt in ieder geval wel vruchten af, want de TDI club is van 20 naar 15 gestegen op de ranglijst!!!!!

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!VVT
Chiptuning Feno
Autodiagnose-mobielJD Engineering
VagtechniekJos

© TDI Club Nederland 2008