Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
pindar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 12:08  Onderwerp:   Nieuwe Radardetectie via GPS! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Klik onderstaande link

[url="http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=21835"]Nieuw alternatief (legaal) voor radardetectie[/url]

Doe er je voordeel mee

Gr: Michel

OfflinePersoonlijke Gallerij van pindarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 12:42  Onderwerp:   Nieuwe Radardetectie via GPS! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Interessant

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Aziz
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 12:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dit nieuwe alternatief is redelijk oud en bestond al voor de wetsvoorstel om radardetectoren te verbieden.!!!!!...
het is zelfs meegenomen in de wetsvoorstel om dit soort radardetectoren te verbieden, maar dat kon niet.
In de wet staat dat het verboden is om te rijden met een radarontvangstapparaat!!! dat geschikt is om de aanwezigheid aan te tonen van een apparaat dat tot doel heeft om een overschrijding van de maximumsnelheid vast te stellen.

en hier gaat het dus om een GPS ontvanger...

OfflinePersoonlijke Gallerij van AzizBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 13:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat jij ook kunt doen is,wanneer jij in het bezit bent van een Pocket PC,even Tomtom 2 installeren,en dan via http://checkpoint.oabsoftware.nl/
alle flitspalen,trajectcontroles,viaductcamera's,roodlichtcamera's enz. downloaden.

Gr. Johnny

Edited by - Johnny on 06 February 2004 13:33:50

Edited by - Johnny on 06 February 2004 13:35:16

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
TeazNutz
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 13:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb dus zelf een Ipaq van HP met een navigatie set erop (TomTom2)
Hierbij heb ik checkpoint geinstalleerd, in deze software kan je ingeven wat jij interessant vind. Zgn POI's
Points Of Interests. Dit zijn snelheidscamera's/trajectcontrole's etc. Maar ook waar de McDonalds zit

Dus infeite is die niet nieuw.

Check [url="http://checkpoint.oabsoftware.nl/"]DEZE[/url] link maar eens..

OfflinePersoonlijke Gallerij van TeazNutzBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
TeazNutz
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 13:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Wat jij ook kunt doen is,wanneer jij in het bezit bent van een Pocket PC,even Tomtom 2 installeren,en dan via www.checkpoint.nl
alle flitspalen,trajectcontroles,viaductcamera's,roodlichtcamera's enz. downloaden.

Gr. Johnny

Dat zeg ik....
Alleen is de link van Johnny niet goed, en de mijne wel

Edited by - TeazNutz on 06 February 2004 13:33:20

OfflinePersoonlijke Gallerij van TeazNutzBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 13:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

quote:

Wat jij ook kunt doen is,wanneer jij in het bezit bent van een Pocket PC,even Tomtom 2 installeren,en dan via www.checkpoint.nl

Gr. Johnny

Dat zeg ik....

Alleen is de link van Johnny niet goed, en de mijne wel

Edited by - TeazNutz on 06 February 2004 13:33:20

FOUTJE BEDANKT!!
De Link is nu wel goed.

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
chaos
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 14:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Wat jij ook kunt doen is,wanneer jij in het bezit bent van een Pocket PC,even Tomtom 2 installeren,en dan via http://checkpoint.oabsoftware.nl/

Gr. Johnny

Edited by - Johnny on 06 February 2004 13:33:50

Edited by - Johnny on 06 February 2004 13:35:16

kijk dat is interresant is kwas net van plan een gps module te bestellen in singapore. Die kan ik aanlsuiten op mijn laptop om te gebruiken in combi met een routeplanner, maar dit is ook erg interresant!

OfflinePersoonlijke Gallerij van chaosBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Aziz
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 14:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

is die Checkpoint software ook te installeren op een Palm T3.?

OfflinePersoonlijke Gallerij van AzizBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 18:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

kijk dat is interresant is kwas net van plan een gps module te bestellen in singapore. Die kan ik aanlsuiten op mijn laptop om te gebruiken in combi met een routeplanner, maar dit is ook erg interresant!

Ik was dit eigenlijk ook van plan, maar toch maar van afgezien.
Het leek me bij nader inzien niet zo handig om met de laptop op de bijrijdersstoel te gaan rijden(helemaal als de vrouw erop zit)

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Alex9719
Lite Member

Leeftijd: 42
Auto: Volvo V70 D5 Geartronic
bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 18:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Op zich is dit een behoorlijk alternatief, maar vergeet niet dat zo'n proggie alleen maar kijkt of er een kast in de buurt staat. Dit hoeft nog niet te betekenen dat er een camera inzit.

En hoe zit het met camera's aan de andere kant van de (snel)weg? Geeft 'ie dan ook een alarm af?

Dit systeem biedt geen bescherming tegen mobiele controles. Dus al met al vertrouw ik maar gewoon weer op mijn eigen ogen...

Groet'n Alex.

Tweeling Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Alex9719Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 22:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo Alex,
ook wanneer er een flitspaal o.i.d. aan de andere kant van de weg staat wordt dit ook aangegeven.
Ook kun jij de POI's downloaden waar vaak "mobiele controles" zijn,dus echt de punten waar zij regelmatig staan te controleren.
Niet dat zij er altijd staan,maar jij wordt inderdaad gewaarschuwd.
Ik heb al een paar keer gehad,op een voor mij onbekend terrein,dat er wel een "mobiele controle" was.Nu krijg jij zo'n melding al op een door jou vooraf ingestelde tijd voor een POI.
Ik krijg de 1ste waarschuwing op 30 sec. voor de POI,en daarna 20 sec,en als laatste 10 sec.Jij hebt dus alle tijd om te reageren.

Gr. Johnny

TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 22:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gna gna, vergeet nooit de loerende motoragent met zijn lasergun voor de overschrijders van de 30+ !!! Dusse, minimaal 150 waar je 120 mag offe minimaal 110 waar je 80 mag!!

De echte snelle jongens, daar is het om te doen en verbazingwekkend worden die vaak gepakt. Goh, zou het dan toch kloppen dat je meer je aandacht bij de weg hebt en dan iets minder op de......mocht de snelheid hoger liggen dan......????

Succes leden!!!

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 feb, 2004 23:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

FOEI TOCH!!!! Richard,

sssssssssssssst heeft het niemand gehoord.

Gr. Henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
chaos
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 07 feb, 2004 00:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Ik was dit eigenlijk ook van plan, maar toch maar van afgezien.
Het leek me bij nader inzien niet zo handig om met de laptop op de bijrijdersstoel te gaan rijden(helemaal als de vrouw erop zit)

als je allen in de auto zit is het geen probleem, En als je vrouw er zit kunje die mooi gebruiken als voorleesmiep!

en ding kost 65 euro inlc verzendkosten, pda met gps is toch stukje duurder.

OfflinePersoonlijke Gallerij van chaosBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVTJD Engineering
VagtechniekJos
Chiptuning Feno
Uw advertentie hier? Mail ons!Autodiagnose-mobiel

© TDI Club Nederland 2008