Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
austria
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 17:31  Onderwerp:   Enige Skoda rijder hier....???? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi TDI fans!

Ben ik hier nou de enige Skoda rijder?
Zie veel VW en soms een Seat berijder voorbij komen. maar Skoda....
Overigens rijdt ik in een Skoda Super TDI..... NIET GEK TOCH...

Of val ik met een Skoda totaal uit de toon...???

Groetjes
Bob

OfflinePersoonlijke Gallerij van austriaBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 17:35  Onderwerp:   Enige Skoda rijder hier....???? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi Bobby,

bij de club.
Volgens mij rijd er nog een Skoda rijder hier ergens rond.

Renate

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
hdt
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 17:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi Bob,

Je valt zeker niet uit de toon, VAG is VAG dus welkom op deze gezellige site. Wat houdt "super" in. veel pk's of veel opties?

groetjes,
Henk

OfflinePersoonlijke Gallerij van hdtBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
austria
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 17:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi allemaal !

Sorry voor het schrijffoutje!
Ik rijdt dus "Skoda Superb" dus de verlengde"Passat"!
De Skoda Superb staat op de bodemplaat van de Chineese Passat, hij is daardoor 9 a 10 cm langer! Het derde achterruitje zit dus bij mijn Superb in de achterdeur, daardoor is deze deur een enorme lap geworden en heb je een bak ruimte op de achterbank.

Verder is het dashboard licht groen en komt er blauw licht uit de handgrepen van de 4 deuropeningen. Verder straalt er (boven de pook bij het plafond) 's avonds twee rode lampjes naar beneden net zo als bij Audi.

Verder zit alles er op en aan!

Groetjes
Bob

OfflinePersoonlijke Gallerij van austriaBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Site Admin
Site Admin

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 17:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi Bob,
Heb je ook foto's?

Renate

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
austria
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 17:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb foto's opgeslagen in "mijn documenten" op mijn computer!
Iemand idee hoe ik deze moet opladen naar deze site???

Renate
Site Admin
Site Admin

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 17:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je kan paar naar mij sturen dan zet ik ze wel online voor je.
Foto's moeten gelinkt zijn van een site en wil niet van je eigen pc.

Renate

marcel
Lite Member

Leeftijd: 41

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 18:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

het zijn er idd nog niet veel, maar je bent niet de eerste Skoda rijder, maar er zullen er ongetwijfeld nog wel meer komen....

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
pindar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 20:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hello Bob,

Welkom bij de Mooiste diesel site van Nederland en ik denk zelfs wel Europa

Altijd welkom, VAG TDI toppie

Gr: Michel

OfflinePersoonlijke Gallerij van pindarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 21:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo Bob,

bij deze fantastische Club.
Nu er 1 Skoda TDI over de dam is,zullen de rest van zelf volgen.

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2004 21:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi Bob,
Van harte welkom op deze gezellige club, ik heb ook al een andere skoda zien langskomen.

Gr. Henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
marcel
Lite Member

Leeftijd: 41

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 17 feb, 2004 22:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kort maar krachtig.....JA

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Renate
Site Admin
Site Admin

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 03 mrt, 2004 21:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ruben,

Leuk, een skoda erbij.
Nog veel plezier.

Renate

octavia is great!!!
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 04 mrt, 2004 17:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou, hier nog een skoda-rijder hoor.
maar volgens mij is de superb hier populairder dan de octavia...
doe ik iets fout?

OfflinePersoonlijke Gallerij van octavia is great!!!Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
GKJPS
Lite Member

Auto: A6 avant tdi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 05 mrt, 2004 12:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Niet te bescheiden hoor!
De octiva reed destijds al (samen met de A3) met het nieuwe onderstel rond, dat pas later voor de golf IV werd toegepast.

OfflinePersoonlijke Gallerij van GKJPSBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

CeltempPaul Versteeg Autos
Votrade
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Diesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
Eenzet AutomotiveJD Engineering
Van der VeldenOptiMotor
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Vagtechniek
Jos
Fasttech

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics