Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 feb, 2004 16:34  Onderwerp:   WELKOMSTPAKKET Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leden,

de WELKOMSTPAKKETTEN zijn zaterdag 21 februari jl. aan alle betalende leden toegezonden.

Dit welkomstpakket bevat een exclusieve ledenpas, een smaakvolle autoruitsticker en een begeleidende brief! De nummerplaathouder zal nog worden uitgereikt op een eerstvolgende meeting!

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 feb, 2004 16:37  Onderwerp:   WELKOMSTPAKKET Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wel mooi alle TDI's op de 14e met de club sticker achterop

Gr. Henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 feb, 2004 16:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tja, het spijt me, maar ik heb de sticker er inmiddels op en ik moet zeggen, het staat subliem!!! Heel smaakvol en beslist niet overdreven. Dus voor alle betalende leden die niet zo sticker-achtig zijn, dit is beslist heel smaakvol. Nogmaals, het staat erg goed.....
bovenin, net onder het derde remlicht!

Tot de 14e!! Iedereen plakken van tevoren?

Peter

p.s. let dus op jullie brievenbus maandag!!

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Erelid
Erelid

Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 feb, 2004 16:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
mies
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 22 feb, 2004 18:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi Peter,

Leuk hoor, dat het toch voor de meeting komt.
Ben benieuwd wie er allemaal met de sticker gaan rijden.
Ik iid geval wel (heb er dan ook al een tijdje 1-tje )

Till de 14th.

Ciao Mies

OfflinePersoonlijke Gallerij van miesBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
LiGHTNiNG
Lite Member

Leeftijd: 40

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 feb, 2004 19:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hmmm ik ben benieuwd!!

En die sticker plak ik wel onder het derde remlicht ofzo... Volgens mij heeft daar al es een sticker gezeten aan de afdruk te zien

En we kunnen op de meeting massaal allemaal onze nummerplaathouder monteren

Ik hou mijn brievenbus in de gaten, hmm wacht effe, die hangt aan de buitenmuur! Weetje hou koud?? Brrrr.... Nouja, ik ga wel elke 5 min kijken of er post is....

Ram Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van LiGHTNiNGBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 feb, 2004 19:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben ook erg nieuwsgierig!!
Zal een leuk gezicht zijn, allemaal dezelfde stickers op weg naar Emmen.....

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 feb, 2004 20:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
pindar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 feb, 2004 21:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

The dog is traint to NOT kill the postmen!(this week)

Later: Michel

OfflinePersoonlijke Gallerij van pindarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Renate
Erelid
Erelid

Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 feb, 2004 21:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Ik ben ook erg nieuwsgierig!!
Zal een leuk gezicht zijn, allemaal dezelfde stickers op weg naar Emmen.....

Stoer he.

Renate

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVTVagtechniek
Chiptuning FenoUw advertentie hier? Mail ons!
Autodiagnose-mobiel
JosJD Engineering

© TDI Club Nederland 2008