Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
NickB
Lite Member

Auto: Audi A3 Sportback
belgium.gif
BerichtGeplaatst: vr 24 jan, 2014 09:41  Onderwerp:   Discover media + Iphone Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het is zover,

ik mag een nieuwe wagen bestellen op het werk.
Mijn keuze gaat naar de golf 7 highline.

Ik ben enthousiast over het nieuwe discover systeem, maar je vindt er zo weinig info over en de verkopers zelf kunnen eigenlijk ook niet op mijn vragen antwoorden.

1)
Hoe zit het met die extra optionele IPHONE connectie? Als je deze hebt, heb je dan via je discover media toegang tot je Itunes bibliotheek op je Iphone?

2)
Enkel met USB raak je volgens mij niet in je Itunes op je Iphone? Bij android dan weer wel daar dit iets meer open is.

3)
Hoe zit het met de Bluetooth, kan je hiermee op je iTunes library vanuit je discover media, of maak je de verbinding omgekeerd? Dus je selecteert de muziek op je Iphone om dan door te sturen naar je discover media?

Bedankt

OfflinePersoonlijke Gallerij van NickBBekijk gebruikers profielStuur PM
NickB
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 28 jan, 2014 09:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Niemand met een golf 7 en Iphone?

Tuxik
Moderator
Moderator

romania.gif
BerichtGeplaatst: di 28 jan, 2014 13:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Via een kennis:
Quote:
Heb de wat uitgebreidere normale radio met bluetooth streaming functionaliteit. (de Radio Composition Media geloof ik)

Bij aflevering mijn lumia meteen getest en dat werkte prima. Verkoper bij Pouw Deventer had een iphone 5 en daarmee werkte het systeem niet.

Hoop dat je er wat aan hebt.

RB-TS-46 Golf 3 TDI
PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
NickB
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 jan, 2014 08:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat zou een geweldige grap zijn moest de Iphone 5 niet werken met het systeem.
Afwachten dus

Timmer
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: VW Golf 4 66 kw 2000
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 jan, 2014 12:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tja apple en communiceren met andere apparaten is altijd een probleem geweest.

zelfs zo dat (zelf meegemaakt) dat een iphone 4 geen bestanden kon sturen via bluetooth naar een iphone 3, vice versa ook niet, mijn pc zag ze beide maar na een foutmelding bij beide telefoons ook niet meer via de pc aan te spreken.

Ram Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van TimmerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
NickB
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 jan, 2014 17:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het onderlinge Iphone probleem zal inderdaad bij Apple liggen. Maar als de VW GPS niet werkt met Apple is dit wel VW haar verantwoordelijkheid. Er zijn genoeg carkits waarbij de Iphone 5 perfect werkt.

Ze hebben nog een paar maand tijd om het op te lossen voor mijn wagen er is :p

Moest in tussentijd iemand ervaring hebben, hoor ik het graag

NickB
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: vr 30 mei, 2014 09:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De wagen is er, dus geef ik het antwoord maar:

1) bluetooth muziek verbinding. Je kan niet heel je iTunes lijst zien op je discover media. Je dient vanop de iphone de muziek te starten. Nadien kan je wel het volgende en vorige nummer selecteren. Maar een lijst of dergelijke zie je nergens op de discover media. Dacht dat je op z'n minst we de 'actieve' albumlijst zou kunnen zien. Dit is zo op de rns310 zelfs dacht ik.

2) gewone USB poort en Iphone: dit heeft bij een iphone niet meer nut dan enkel het laden van de iphone. Bij mijn Blackberry kan ik wel aan mijn muziek via de USB, bij android wss hetzelfde.

Nog een nadeel: de contact foto's van de iphone komen ook niet door, bij de Blackberry dan weer wel. Een beetje teleurgesteld in Apple moet ik zeggen, maar dit is dan ook de eerste keer.

weet iemand waar je updates voor de discover media kan vinden? En dan bedoel ik niet de kaarten want die heb ik al, echt een systeemupdate zoek ik. Ik kijk echt uit naar een update met mirrolink zoals in de nieuwe Polo. Moet toch ook mogelijk zijn op de golf? Dat het niet 'etappe zal werken weet ik al .... Knipoog

Grtz

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Autodiagnose-mobiel
Uw advertentie hier? Mail ons!Chiptuning Feno
VVTVagtechniek
JosJD Engineering

© TDI Club Nederland 2008