Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Timmer
Lite Member

Leeftijd: 41
Auto: VW Golf 4 66 kw 2000
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 30 dec, 2005 12:59  Onderwerp:   [Golf III ]van Timmergast Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hierbij een paar foto's van mijn golf(is wel wat smerig maarja dat heb je met dit weer)

ik wil er nog heldere achterlichten opzetten,Raamband op voorruit of nieuwe raam met zonneband,verlagen(als ik verlagingsset van collega krijg),mistlampen en logo achter donker maken(of is dat maar een chrome kapje wat je er af kunt halen zodat het zwart is?)

Edited by - Timmergast on 30 December 2005 13:13:16

Edited by - Yara on 30 December 2005 13:49:01

Ram Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van TimmerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Thijs
Lite Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 30 dec, 2005 13:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nette auto, hoor! Hij zou idd wel wat omlaag mogen, dus dat verlagingssetje gaat nog wel van pas komen.

quote:
(of is dat maar een chrome kapje wat je er af kunt halen zodat het zwart is?)

Je zult het even op kleur moeten brengen, want als je het eraf haalt zit er een holte in je achterklep. Als je dan toch bezig gaat, zou ik ook even de typeaanduiding van de achterkant weghalen met een föhn en een stukje visdraad.

Persoonlijk zou ik ook nog gaan voor een embleemloze grille, witte knippers aan de voorzijde en een GTI/VR6 onderspoiler. De laatste twee kun je relatief goedkoop (bij elkaar een tientje of vier) aankomen bij intercarparts. ([url="http://217.149.222.43/Nederlands/index_ned.htm"]LINK[/url])

Maar over smaak valt niet te twisten, je hebt in ieder geval een mooie basis voor een nette auto!

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Timmer
Lite Member

Leeftijd: 41
Auto: VW Golf 4 66 kw 2000
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 09 okt, 2021 21:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Na een aantal jaren afwezig te zijn geweest toch maar eens weer wat van me laten horen.

sinds afgelopen vrijdag weer een trotse bezitter van een TDI, na eerst een golf 3 1.9 tdi 1z (12 jaar), een golf 4 90 pk AGR (4 jaar) en 3 jaar een golf 5 1,4 16v fsi( 3 jaar en veel geld gekost) nu gelukig weer een tdi namelijk een golf 5 1.9 TDI 105pk comfortline uit 2006 met maar 204.000 km's.

wat heb ik dat gemist dat duwtje in de rug , nu maar hopen dat deze me niet zo vlug in de steek laat Knipoog

hierbij ff vlug een paar foto's , dit is zoals ik m gekocht heb en ga er 18"mak velgen weer op zetten die op de fsi zaten, radio heb ik ook al veranderd naar een dubbeldins touchscreen met usb en navi(via carplay)

Image

Image

Ram Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van TimmerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Lite Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: zo 10 okt, 2021 04:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oke

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!Vagtechniek
JD EngineeringChiptuning Feno
VVTJos

© TDI Club Nederland 2008