Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
leon turbo tdi
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Seat Leon businesline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jul, 2005 08:05  Onderwerp:   climatronic codes voor de leon? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vraagje??

wie kan mij helpen aan de climatronic codes voor de seat leon 01 ?
ik wil graag dat de aanjager 1 of twee blokjes harder gaat als ik weer terug ga naar de standaard auto functie.

b.v.d.

barry

Ram Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van leon turbo tdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDIederik
Full Member
Full Member

Leeftijd: 29
Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jul, 2005 18:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

He,

volgens mij is dat. motor uit. raam rechts naar beneden airco uit en dan de auto in z'n achteruit. Dan zit je in het menu.

groeten van::

Steenbok Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van TDIederikBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jul, 2005 18:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

He,

volgens mij is dat. motor uit. raam rechts naar beneden airco uit en dan de auto in z'n achteruit. Dan zit je in het menu.

groeten van::

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Greever
Lite Member

Auto: Audi
libya.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2005 11:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Er is nog een andere manier om in het menu te komen:
Motor aan, 2x sproeien met de achterruitewisser, 1x toeteren en richting aawijzer naar links aan.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van GreeverBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2005 11:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Motor aan, 2x sproeien met de achterruitewisser, 1x toeteren en richting aawijzer naar links aan.

is er ook zon trucje bij een sharan?

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
SvendeLaer
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2005 11:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Je vergeet het openen van de achterklep tussen het toeteren en de richtingaanwijzer naar links en dat dit alles binnen 10 seconden moet gebeuren...

OfflinePersoonlijke Gallerij van SvendeLaerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
leon turbo tdi
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Seat Leon businesline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 05 aug, 2005 18:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

en nog bedankt allemaal ?!?

ik hoop toch dat er nog iemand is die me wel verder kan helpen.

barry

Ram Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van leon turbo tdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
jaimey
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 05 aug, 2005 19:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Sorry Leonturbotdi... maar moest toch even lachen om de gegeven "codes"

Helaas kan ik je verder niet helpen. Succes!!

Aangepast door - jaimey op 05 August 2005 20:32:48

OfflinePersoonlijke Gallerij van jaimeyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 05 aug, 2005 19:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als ik het goed begrijp wil je graag dat de standaard automatische instelling van je ECC zo is dat het harder blaast. Dat is volgens mij niet te regelen. Zeker niet als je naar de standaard automatische functie gaat, want die is nu juist bedoeld om alles zelf te regelen. Vast ook de reden waarom er zo melig gereageerd wordt. Er zijn altijd mensen die een grappie willen maken. Hoort er bij, zolang het maar niet persoonlijk wordt.

De ECON stand bepaal je juist zelf, dus daarvan zie ik het nut niet in dat zoiets in te stellen moet zijn.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD EngineeringVagtechniek
Jos<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Fasttech
Eenzet AutomotiveVan der Velden
VotradeDiesel Service
Paul Versteeg Autos
Celtemp
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics