Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
blastaway
Lite Member

Leeftijd: 44

Auto: Volkswagen Passat 3C
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 aug, 2004 16:07  Onderwerp:   kleine zwate klepjes naast radio seat toledo Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Weet iemand waar je de zwarte klepjes die naast de raio horen in de seat toledo kunt kopen? Wat kosten deze?
Ziet zo een beetje raar uit naar mijn mening... aan weerskanten van de radio is nu een rechthoekige invakl van 2 bij 5 cm

Kreeft Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van blastawayBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Wile_E_Coyote
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 08 aug, 2004 18:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Weet iemand waar je de zwarte klepjes die naast de raio horen in de seat toledo kunt kopen? Wat kosten deze?
Ziet zo een beetje raar uit naar mijn mening... aan weerskanten van de radio is nu een rechthoekige invakl van 2 bij 5 cm

Doe's een foto? Geen idee waar je het over hebt en mijn dashboard moet toch hetzelfde zijn...

OfflinePersoonlijke Gallerij van Wile_E_CoyoteBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
blastaway
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 aug, 2004 11:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

yo...

De foto is niet van mijn auto, maar misschien kan ik aan de hand van deze foto uitleggen.

Je ziet een ingebouwde radio, die ik dus NIET heb. Ik heb een kenwood radio. De stanbdaard radio wat in de toledo zit is heel breed en past dus in de breedte van het dashboard.
Je ziet ook de climate control. Naast het schermpje daarvan zie je 2 grijs/zwarte klepjes die de gaten naat het scherm netjes afdekken.
Die klepjes bedoel ik dus, maar dan voor naast de radio. Om zo de gaten naast de radio te dichten.

Snap jij het nog????

[img]http://w3.cambridge-news.co.uk/repository/news/pictures/1792.jpg[img]

Kreeft Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van blastawayBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Johan
Erelid
Erelid

Auto: VW Golf Variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 aug, 2004 11:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zal vanavond is kijken in ETOS wat het artikelnummer er van is, je zou zelf ook eens even de dealert kunnen bellen, ik denk dat ze niet zo duur zijn.

Steenbok Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van JohanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
blastaway
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 aug, 2004 12:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dealer had ik al gebeld vanmorgen, maar volgens mij ben ik niet zo goed in uitleggen... Had geen idee waar ik het over had. Ik moest maar ff langskomen zeiden ze. Dat zal dan op z'n vroegst zaterdag zijn...ja..ja...druk druk druk...

Wile_E_Coyote
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 09 aug, 2004 18:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ah, dan kan ik je niet helpen. Ik heb namelijk wel een standaard soundsystem erin zitten en heb dus geen klepjes nodig

OfflinePersoonlijke Gallerij van Wile_E_CoyoteBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Johan
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 aug, 2004 18:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik denk dat je een afdekplaatnodig hebt, deze kost €11,52.. maar hang me er niet aan op. Ik vind dit namelijk wel vrij goed koop..

Voor de bestelnummers (die volgens mij bekend zijn bij de dealer) moet je hier maar ff onderkijken.. (Dit is een afbeelding van een toledo uit bouwjaar 2000-2001) die van jou kwam toch uit 2000?

Het gaat volgens mij om nummertje 12 OF 13

Edited by - Johan on 09 August 2004 18:44:48

Edited by - Johan on 09 August 2004 18:46:20

Steenbok Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van JohanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
cupradiesel
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 09 aug, 2004 19:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het het dus om het opvulraampje met een 1-DIN opening dat je op de plaats van de originele radio kunt monteren.

OfflinePersoonlijke Gallerij van cupradieselBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Johan
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 aug, 2004 20:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:
Je ziet ook de climate control. Naast het schermpje daarvan zie je 2 grijs/zwarte klepjes die de gaten naat het scherm netjes afdekken.
Die klepjes bedoel ik dus, maar dan voor naast de radio. Om zo de gaten naast de radio te dichten.

Of zit ik er naast? VOlgens mij zitten die stukjes er namelijk bij als je dit besteld (wel ff navragen natuurlijk)

Edited by - Johan on 09 August 2004 20:31:56

blastaway
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 10 aug, 2004 10:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Cool...
Dank jullie. Ga ik zaterdag eens even bij de dealer langs om ze te bestellen!

TDI-NL
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: Audi A4 Avant (B8) 2.0 TDI 143pk Pro Line S
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2004 19:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je moet even vragen naar een inbouwrandje voor om je (universele DIN) radio...

Leeuw Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI-NLBekijk gebruikers profielStuur PM
blastaway
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 13 aug, 2004 22:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Helemaal te gek jongens! Wat een hulp...
De beste club die ik ken!

Leon-Sport`01
Lite Member

Leeftijd: 41

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 20 aug, 2004 17:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hey, dit word zowaar mijn eerste post in dit forum .... (Zal me zo nog wel even verder voorstellen in "ik en mijn TDI" )

Ik heb dus toevallig ook laatst de originele Aura radio vervangen door mijn oude trouwe sony. En dus idd het zelfde probleem als iedere ander met een A3/Leon/Toledo Dus ik bij de lokale auto zaak een verloopje gehaald (iets meer dan 12 euro-tjes)... Paste voor geen meter Dus van de week eindelijk een keer bij de dealer langs kunnen gaan. En jawel, zoals verwacht glipte dat verloopje er wel zo in. En als klap op de vuurpijl koste het originele frontje nog 3 euro's goedkoper ook

Ik weet het, antwoord is beetje laat... Maar dacht zet het er toch nog maar ff neer...

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van Leon-Sport`01Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
blastaway
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 20 aug, 2004 18:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hey!

Antwoord was laat, maar niet te laat!

Ik moet ook nog langs de dealer voor dat ding, maar heb nog geen tijd gehad...denk dat ik morgen een poging onderneem.

Dus jij zegt dat ik hem moet halen bij de dealer...hoe duur was het?

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning Feno
JD EngineeringVagtechniek
VVTUw advertentie hier? Mail ons!
Jos

© TDI Club Nederland 2008